Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم گل گهر در مورد تساوی تیمش با مس رفسنجان صحبت کرد.

نوید عاشوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی گل گهر مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خوبی بود و از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم ولی متاسفانه بدشانسی و کم دقتی باعث شد به حق‌مان نرسیم. با احترامی که برای آقای ربیعی و تیم خوب مس قائلم ولی ما کاملاً سوار بر بازی بودیم و دو گلی که خوردیم برخلاف جریان بازی روی یک ضربه ایستگاهی و یک ضد حمله دریافت شد و در ادامه هم می‌توانستیم به جز دو گلی که زدیم، گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم و کامبک خودمان را تکمیل کنیم ولی متاسفانه اینطور نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد داور مسابقه گفت: من به عنوان یک بازیکن سعی می‌کنم در مورد داوری نظر ندهم و کادرفنی اگر لازم باشد اعتراض خواهد کرد. فکر می‌کنم می‌شد یک بازیکن حریف را اخراج کرد ولی باید کارشناسان نظر بدهند. در کل تمرکز ما روی بازی است و کادرفنی به ما تاکید کرده تمرکزتان را در بازی روی داوری نگذارید.

هافبک گل گهر در مورد تاثیر کسر هفت امتیاز روی شرایط روحی تیم توضیح داد: نمی‌شود بگوییم تاثیرگذار نبوده است. ما سه دیدار دشوار داشتیم و برای تک تک آن امتیازات زحمت کشیدیم و عرق ریختیم و کاش می‌شد نتایج در زمین بازی رقم بخورد. با این وجود با تاکید کادرفنی تلاش ما بر این است که آن امتیازات را فراموش کنیم و تلاش کنیم در ادامه امتیازات خوبی جمع کنیم. 

عاشوری در مورد بازی هفته بعد با نفت مسجدسلیمان توضیح داد: بازی سختی داریم و نفت چند هفته‌ای است که عملکرد خوبی دارد و نتایج خوبی گرفته و بازی در مسجد سلیمان مقابل این تیم کار سختی است ولی ما قطعاً برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم دست پر برگردیم.  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی امتیاز زمین نفت مسجد امتیاز بازی زمین مسجد نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید پایان جنگ در غزه را اعلام کنیم؛ شکست خوردیم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری سما، «اسحاق بریک» نظامی ارشد صهیونیست در این باره گفت: اسرائیل باید پایان جنگ در غزه را اعلام کند.

وی افزود: ما نیروهایمان را از آنجا خارج کرده‌ایم و هیچ نیرویی وجود ندارد که آنها (مقاومت) را برای همیشه نابود کند.

بریک ادامه داد: یورش به رفح در جنوب نوار غزه به ما کمکی نخواهد کرد؛ چراکه ما در جنگ شکست خورده‌ایم.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کد خبر 846092 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • ژنرال بریک: شکست خوردیم/ باید پایان جنگ را اعلام کنیم
  • باید پایان جنگ در غزه را اعلام کنیم؛ شکست خوردیم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد