Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی ‌کل قوا با بیان اینکه سران فتنه ‌به دنبال تغییر جهت انقلاب بودند، گفت:‌ مردم با حضور خود در ۹دی آن فتنه را خنثی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم سالروز نهم دیماه گفت: هر انقلابی با تغییر و دگرگونی در طبقه حاکم بر آن همراه است البته همه انقلاب‌ها اینطور نیست، اما امام خمینی(ره) هم هیات حاکمه را تغییر داد و هم طبقه حاکم را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویژگی‌های انقلاب‌های توحیدی بسیار زیاد است که مهمترین ویژگی آن ضداستکبار بودن آن و همچنین ضداستعمار بودن آن است.نقش مردم در حفظ و بقای انقلاب بسیار تعیین کننده است به طوری که یک ضلع اصلی این نظام مردم هستند.فتنه 88 با همه جوانب به دنبال تغییر جهت انقلاب بودند، اما مردم با حضور خود در 9دی آن فتنه را خنثی کردند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: در فتنه88 مشکل اصلی این بود که کسانی در راس بودند که در کنار امام بودند و مردم باید بدانند هر کسی سابقه انقلابی دارد معنی آن این نیست که انقلابی مانده است. فتنه88 اولین نبوده و آخرین هم نیست و باید بدانیم که قدرت فتنه این است که گاهی چهره‌های برجسته را به سقوط می کشاند.

سعیدی گفت: ما باید برای آینده پیش بینی کنیم، زیرا انقلاب ما 10ساله یا 20ساله نیست و این انقلاب استمرار دارد و باید این انقلاب را به آخرین ذخیره الهی متصل کنیم.دشمن نسبت به دولت سیزدهم حساسیت ویژه دارد، چون این دولت در مقابل دشمنان اصلا کوتاه نمی‌آید.

رهبر در میدان جنگ رسانه‌ای اعلام جهاد و در کار فرهنگی آتش به اختیار اعلام کردند

حجت الاسلام والمسلمین حسین اسلامی، امام جمعه فیض آباد و مه ولات نیز در مراسم یوالله 9 دی در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان گناباد اظهار‌داشت: یکی از معارف کلیدی فلسفه سیاسی که در نهج‌البلاغه با تاکیدات فراوان بیان شده تبیین نقشه جریان باطل است. 

وی افزود: جریان باطل‌ وقتی در میدان مستقیم حریف جبهه حق نشود دست به حربه خباثت آلود می‌زند و آن دروغ سازی است آنقدر فضای میدان و مصاف را غبارآلود می‌کند که مردم در تشخیص راه درست و نادرست دچار اشتباه شوند و مردم حق طلبی که اکثریت حق جو و حق خواه هستند از پیرامون پرچم حق خارج شوند و دردناک‌تر همین مردم دچار انحراف می‌شوند که به اسم حق در تقابل با جبهه حق قرار می‌گیرند که اسم آن را فتنه می‌گذارند.

امام جمعه فیض آباد و محولات با اشاره به تاریخ فتنه از ابتدای اسلام تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی با جریان سلطه‌ در حال جنگ هستیم و با یک سوء مدیریت مهلک هم روبه‌رو شده بودیم که امروز مسئولین باید ببیند چطور از این گردنه عبور کنند.

اسلامی بیان کرد:عدم اعتماد به نظام بر اثر اقدامات دولت گذشته است که دولت مردمی باید آن را ترمیم کند و دغدغه رهبری این موضوع است و کارانقلابی باید با عقلانیت انجام شود. 

ذوالنور: سکوت ‌خواص در سال 88 ‌از خیانت سران فتنه کمتر نبود/ در دولت دوازدهم ‌واردات واکسن را هم به ‌تحریم گره زده بودندگزارش تسنیم از فتنه نابخشودنی 88/فتنه 88 مبدا بصیرت شناسی و جدا شدن از صف فتنه گران بودناگفته‌هایی سردار نوعی‌اقدم از فتنه 88/ سران فتنه ‌برای براندازی به صحنه آمدند/ حماسه 9 دی انقلاب دوم بود + فیلم

وی با اشاره به این که امروز مردم درگیر رسانه‌ها و خبرهایی که به ذهن آنها وارد می‌شود هستند اظهارداشت: مسئله جنگ روایت‌ها یعنی دشمنان با تمام سخت افزار و نرم افزار فرهنگی که در اختیار دارند مانند تکنولوژی رسانه و نرم افزار تحریف دروغین را هنرمندانه به خورد مردم می‌دهند که در برخی مواقع موفق هم شده اند.

این استاد دانشگاه و حوزه گفت: ما کمر داعش را شکستیم اما گروه منافقین هنوز دارند کار می‌کنند، این‌ها جنایت‌هایی انجام می‌دادند که داعش این کارها را نکرده و جمهوری اسلامی چندین بار به آنها عف داد ولی بعد چند ماه جنازه آنها در جبهه پیدا می‌شد و با تبلیغاتی که انجام دادند آنها را تطهیر می‌کردند تا جایی که رهبری اعلام کردند جای جلاد و شهید را دارید عوض می‌کنید.

اسلامی عنوان کرد: در دهه آینده برای کشتارها نیاز به فناوری‌های نظامی نخواهد بود و نیاز به کلمات و روایت‌ها خواهد بود روایت دروغین در تحریف واقعیت‌ها انجام می شود.

وی ادامه داد: به اسم آزادی بیان جلوی آزادی فکر را گرفته اند، ذهن را بمب باران می‌کنند با مطالب میلیونی و میلیاردی، روزانه سه میلیارد مطلب در فضای مجازی ایران منتشر و دست به دست می‌شود.سالانه 32 هزار امریکایی در درگیری‌های خیابانی امریکا کشتار می‌شوند یعنی دو برابر کشته شدگان حوادث جاده ای در ایران، ولی آمار ایران توسط رسانه بزرگ می‌شود و در همین رسانه از آمار امریکا خبری نیست این است آن تخریبی که در دست دارند دشمنان کشور که باید مبارزه کرد.

امام جمعه موقت گناباد بیان کرد: رهبری در میدان جنگ رسانه‌ای اعلام جهاد و در کار فرهنگی آتش به اختیار اعلام کردند و این‌ها برای ما مردم چیز خوبی نیست. امروز نقطه حساس ولایت و امامت در جنگ روایت‌ها ضربه خورده است و این  نوعی جنگ است که توانسته اند بر پیامبران هتک حرمت کنند .

اسلامی خاطرنشان کرد: قصه فتنه پیچیده است و آن را نباید آسان بگیریم بسیاری در جنگ تحمیلی دلشان نلرزید ولی در فتنه 88 لرزید که اگر پیوند تاریخی امام و امت شکل نمی‌گرفت حادثه کربلا پیش آمده بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی سران فتنه کل قوا فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

کد خبر 846580 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است