Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «سیّدمحمّد آقامیری» در دیدار با تشکل‌های فعال در بخش دام، طیور و آبزیان و تامین کنندگان دارو و مواد بیولوژیک دامپزشکی افزود: این مهم درجهت تصمیم‌گیری بر مبنای باور به خردجمعی است.

وی از مصمم بودن این سازمان برای افزایش سرعت در ارائه فرآیند خدمات دامپزشکی و حذف همه دستورالعمل‌های دست و پاگیر و زاید و مانع افزایش تولید در بخش خصوصی، با ملاحظه اینکه دستورالعمل‌های صادره بر پایه مبانی علمی معتبر جهان و وجود عنصر قانونی در آن باشد، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان دامپزشکی،  بر نقش مهم نظارت بهداشتی این سازمان در همه فرآیند تولید، تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: این به معنای برنامه‌ریزی سازمان دامپزشکی کشور برای حضور در بخش تولید نیست، بلکه به مفهوم «حمایت از سرمایه‌گذاری» و «استمرار تولید» برای سرمایه‌گذارانی است که سرمایه خود را در چرخه تولید و کمک به تحقق امنیت غذایی گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت زمان ارائه خدمت به تولیدکنندگان در بخش خصوصی، یکی از موارد مهمی که در دستور کار سازمان دامپزشکی کشور قرار گرفته است، افزایش سرعت در ارائه خدمات به بهره برداران و شفافیت فرآیندهای خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای انجام فرآیندهاست. در این رابطه، از همه دفاتر ستادی و استانی سازمان دامپزشکی، خواسته شده که فرآیندهای ارائه خدمات و مدت زمان لازم برای انجام آن را به زودی اعلام کنند.

آقامیری گفت: البته در رابطه متقابل سازمان دامپزشکی کشور به عنوان یک سازمان حاکمیتی و متولی حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی و همچنین تشکل‌ها و تولیدکنندگان بخش خصوصی انتظارات دوجانبه و به حقی وجود دارد که باید توأمان مورد رسیدگی و توجه قرار گیرد.

سرپرست سازمان دامپزشکی کشورافزود: جزییات مشکلات بخش خصوصی در جلسه‌های  آینده و به صورت دیدارهای جداگانه و تخصصی با همه تشکل‌های ملی بررسی خواهد شد و از آنجا که به مشورت و خرد جمعی، باور راسخ و جدی دارد، سعی می‌شود که قبل از صدور دستورالعمل‌های سازمانی برای فعالان بخش خصوصی دامپزشکی با دریافت ملاحظات، از نقطه نظرهای مشورتی تشکل‌ها نیز استفاده شود و تا جایی که برخلاف قوانین و مقررات و تهدید بهداشت عمومی نباشد، به آن نظرات مشورتی، عمل خواهد شد.

وی تصمیم به ایجاد شورای مشورتی در سازمان دامپزشکی کشور با زیرمجموعه‌ای از کمیته‌ها و کارگروه‌ها که به زودی ابلاغ خواهد شد؛ را نیز در راستای تصمیم‌گیری بر مبنای باور به خردجمعی برشمرد.

آقامیری  در نخستین گام خود، از همه تشکل‌ها خواست که موانع مهم و دست و پاگیر خود را با ملاحظه " عنصر قانونی "، اعلام کنند؛ تا در اسرع وقت نسبت به بازنگری آنها در جهت رفع موانع تولید و توسعه فعالیت فعالان این بخش، تدابیر لازم اتخاذ شود.

۱۳۵۲

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور بخش خصوصی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی با امضای رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌شود.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰,۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱,۲۰۰ ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • پایش کیفیت ۱۴۳ رودخانه در سال ۱۴۰۲
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • سرانه 7 کیلوگرمی گوشت قرمز در سال
  • شرایط واردات گوشت قرمز و دام از ۷ کشور فراهم شد
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ اولویت‌های پژوهش و فناوری چهار سال آینده شورای عالی عتف