Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:41:40 GMT

استخراج بیت کوین در یک منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۰۲۱

استخراج بیت کوین در یک منزل مسکونی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی محمودآباد گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را که در منزل مسکونی خود اقدام به راه اندازی تجهیزات فنی کرده بود را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل متهم ۵ دستگاه تجهیزات مربوط به بیت کوین و دستگاه سرور سوئیچ بهمراه متعلقات نصب و راه اندازی کشف شد.

سرهنگ حسین زاده ارزش تجهیزات مربوطه را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و با تاکید بر اینکه پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور، می‌شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز بیت کوین ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف وکفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: کالا‌های مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، افزود: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد، از شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد