Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها، گفت: مهمترین بستر برای اصلاح و تربیت در زندان بحث توسعه اشتغال اعم از اشتغال مولد و اشتغال نشسته است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی محمدی در حاشیه بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران با اشاره به رد مال زندانیان اظهار کرد‌: سیستم الکترونیکی که رد مال محکومان را نشان می‌دهد نباید صرفا اعداد را مشخص کند بلکه در آن باید اموال محکومان هم ذکر شود و به همین دلیل در این راستا نیازمند اصلاحاتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان ها ادامه داد: در دادنامه‌ها میزان رد مال مشخص نمی‌شود که این اشکال نیز باید برطرف شود.

وی با اشاره به ملاقات الکترونیک زندانیان با خانواده‌‌هاشان، گفت: از بستر دادرسی الکترونیکی می‌توانیم مقدمات ملاقات الکترونیک را فراهم کنیم زیرا مطابق با اصل شخصی بودن مجازات‌ها خانواده زندانیان نباید مجازات شوند.

بیشتر بخوانید: ۱۲ نفر از زندانیان ندامتگاه زنان استان تهران آزاد شدند

محمدی افزود: برخی از زندانی‌ها در شهر محل سکونت خود محکومیتشان را سپری نمیکنند و به همین دلیل به دنبال این هستیم که ملاقات بین زندانی و خانواده آن‌ها را بصورت الکترونیک در سراسر کشور فراهم کنیم و از آنجایی که و خانواده‌ها در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مستقر می‌شوند به دنبال ایجاد تفاهم نامه دوجانبه با دفاتر هستیم.

رییس سازمان زندان‌ها در ادامه از کارگاه اشتغال زندانیان بازدید کرد و با اشاره به بازار فروش محصولات زندانیان گفت: نمایشگاه دائمی فروش محصولات زندانیان با همکاری بنیاد تعاون ایجاد شده است و این نمایشگاه کلیه محصولات زندانیان را عرضه می‌کند.

 

توسعه اشتغال نشسته در دستور کار سازمان زندان‌ها

وی اشتغال نشسته زندانیان را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و اظهار کرد: فعالیتی که زندانی بتواند آن را در محل استراحت خود انجام دهد تحت عنوان اشتغال نشسته شناخته می‌شود و در توسعه این نوع از اشتغال مشکلی نداریم بلکه مشکل بازار است که باید آن را توسعه دهیم.

محمدی تصریح کرد: مهم‌ترین بستر برای اصلاح و تربیت در زندان بحث توسعه اشتغال اعم از اشتغال مولد و اشتغال نشسته است که این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به کارآفرینی گفت: در حوزه کارآفرینی و استفاده از ظرفیت مردمی و خیرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است و در همین راستا هفته آینده نشستی با حضور کارآفرینان برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان زندان ها اشتغال زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندان ها اشتغال زندانیان سازمان زندان ها توسعه اشتغال اشتغال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان ۲۱ درصد افزایش یافت
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند