Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:30:47 GMT

نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۰۲۳۰

نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در علی آبادکتول اظهارکرد: در ایام سال ۸۸ سران فتنه خیانت بزرگی به انقلاب و نظام کردند و دست خود را از دست رهبری خارج کردند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: بعد از انقلاب اسلامی هر تهدیدی که دشمن انجام داده معادل انقلاب اسلامی و سطح بالایی داشت که اگر برای هر کشور دیگری انجام می شد آن کشور سقوط می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر جنگ اقتصادی و جنگ شناختی دشمن معادل انقلاب اسلامی است و این مردم با هوشیاری همانند ۴۳ سال قبل و با مدد الهی از گردنه های هم این امتحان بزرگ به سلامتی عبور خواهند کرد.

ملک شاهکوهی گفت: دشمن سعی دارد ایام الله ها را از ذهن مردم انقلابی ما پاک کند اما ایام الله ۹ دی و یا ۲۲ بهمن و غیره در تاریخ این انقلاب ماندگار است و در قلب و دل مردم آزاده جای دارد.

وی عنوان کرد: ایادی استکبار در حال حاضر به دنبال جنگ مذهبی و طایفه ای است و ما باید کاملاً با چشم باز تحرکات دشمن را زیر نظر داشته باشیم و موضع به جا و درست را به موقع بیان کنیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهارکرد: مکتب شهید سلیمانی خط قرمز ما بوده همان گونه که سیدالشهدا (ع) و عاشورا خط قرمز ما است و شهید سلیمانی برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم با اشاره به این آیه می فرماید «ان الله یدافع عن الذین امنو ان الله لایحب کل فخار کفورا» بدین معنی است که تحقق وعده الهی را خداوند متعال ضمانت کرد و ما در طول این ۴۳ سال از این انقلاب بارها و بارها شاهد این تحقق هستیم.

کد خبر 5388061

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان علی ملک شاهکویی سپاه نینوا گلستان 9 دی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی گرگان آمار کرونا کرمانشاه سفر رئیس جمهور به قم حماسه نهم دی ماه فتنه 88 واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا آلودگی هوا ایلام انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است

  آیت‌الله مصطفی محامی  در دیدار با جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر ارتش در زاهدان ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم، هراس دشمن و حافظ استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بوده و برای همین ارزش کار بالا و بسیار مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه به واسطه نقش مهمی که ارتش ایفا می‌کند دشمن همواره و از همان دوران آغازین انقلاب در صدد وارد کردن ضربه به این نیروی مؤمن و مقتدر بوده است افزود: ارتشیان از همان روزهای آغازین انقلاب راه خود را از رژیم شاهنشاهی جدا کرده، پای کار انقلاب آمدند و به مردم پیوستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جایگاه حساس ارتش سبب طمع دشمنان شده تا به هر نحوی به دنبال آسیب زدن به این نیروی مقتدر باشند به گونه‌ای که در گذشته انحلال ارتش را دنبال می‌کردند و حالا ممکن است به دنبال نفوذ باشند یا در فضای رسانه‌ای به دنبال این باشند تا با شبهه پراکنی ایمان ارتشیان را تضعیف کنند و در انگیزه و اراده نیروها خلل ایجاد کنند.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: ارتش قوی و مقتدری داشته‌ایم که در کنار سایر نیروهای نظامی روز به روز بر اقتدار آن افزوده شده و نکته مهم این است که قدرت روزافزون نیروهای نظامی و ارتش تنها در پیشرفت امکانات و تجهیزات نیست بلکه مهمتر از امکانات و تجهیزات نیروی انسانی است و ما در ارتش مقتدر فرماندهان و نیروهایی داشته و داریم که با اراده پولادین، عزم استوار و ایمان قوی پای کار دفاع از کشور و انقلاب هستند و شهید سپهبد صیاد شیرازی تنها یک نمونه از این افراد دل داده به نظام اسلامی بود.

وی عنوان کرد: چنین افرادی در بدنه ارتش کم نبودند و نقطه امتیاز و دست برتر ما همین نیروهای انسانی مؤمن، متعهد و وفادار هستند و برای کسب موفقیت‌های بیشتر، ارتش ما باید همواره در حال تربیت چنین نیروهایی باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان پهناور و دارای مرزی گسترده است که انجام کار در استان را سخت می‌کند و باید توجه داشت که فعالیت سخت از انسان‌های سست برنمی آید و باید نیروهایی با عزم پولادین تربیت شوند تا پای کار باشند.

آیت الله محامی ابا بیان اینکه در سیستان و بلوچستان زمینه‌های لغزندگی وجود دارد که باید عوامل بیرونی و درونی را کنترل و معرفت، بینش، بصیرت و توان خود کنترلی در میان نیروها را تقویت کنیم افزود: ما نیازمند یک ارتش مؤمن و مقتدر هستیم که این‌ نیازمند برنامه‌ریزی، کار و تلاش در ابعاد مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است