Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ژنرال سابق رژیم صهیونیستی درباره ورود این رژیم به جنگ جدیدی مشابه جنگ ششم اکتبر ۱۹۷۳ یا همان فاجعه هشدار داد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی صبح امروز در گزارشی اعلام کرد: ژنرال اسحاق بریک، رئیس سابق کمیته شکایات ارتش اسرائیل گهگاه هشدارهای شدیدی در رابطه با این ارتش، توانمندی‌ها، مهمات، سربازان و آینده‌اش در صورت ورود به جنگی در چند جبهه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این شبکه عبری زبان، بریک به دلایل متعددی درباره سناریویی مشابه جنگ ششم اکتبر ۱۹۷۳ هشدار داد که مهمترین آنها این است که سرباز اسرائیلی به دلیل غرور، روحیه جنگی خود را از دست داده  و همچنین در میدان جنگ میان سربازان و افسران سازگاری وجود ندارد.

این ژنرال اسرائیلی در ادامه نسبت به وجود حالت جدایی میان سربازان و افسران در قلب میدان جنگ و نیز صحبت نشدن درباره شکست‌های رخ داده در مانورها و یا تمرین‌های نظامی تا زمانی که افسر مسؤول مورد بازخواست قرار گیرد و خود را در برابر محاکمه نظامی ببیند، هشدار داد.

او شرح داد: نوعی عدم مراقبت حرفه‌ای نسبت به اسلحه در میدان چه از منظر حفاظت از آن و یا تعمیرش در صورت خرابی و یا بروز هرگونه مشکل فنی در آن وجود دارد و این مشکل در صورت آغاز جنگ جدیدی، به قیمت از دست رفتن نیروهای زیادی تمام می‌شود و احتمال وقوع یک فاجعه نظامی واقعی برای اسرائیل را به دنبال دارد.  

این ژنرال اسرائیلی به این موارد بسنده نکرده و گفت: وضعیت آماده‌باش برای جنگ آتی ضعیف است و سربازها اشتیاقی نداشته و روحیه جنگی مورد نیاز را ندارند، علاوه بر آن تجهیزات جنگی جدید برای آنها ناآشنا هستند و هیچ نیرویی از آنها استفاده نکرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل عام مردم غزه جنایت جنگی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در  غزه غیر قابل قبول و کاملاً ضد بشری است.

ماموستا محمد واوی هم چنین گفت:کشتار و قتل و عام کودکان و زنان در نوار غزه به دست رژیم صهیونیستی مهمترین جنایات جنگی است و این در حالی رخ می‌دهد که جامعه جهانی سکوت کرده و اسرائیل از این سکوت در حال سوءاستفاده است.

وی در پایان با اشاره به راهپیمایی روز قدس ضمن دعوت از همه مردم و مسئولان ، خواستار حضوری پررنگ و پرشور و بهتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شد.

 

دیگر خبرها

  • زخمی شدن 65 نظامی اسرائیلی در غزه از روز یکشنبه تا امروز
  • قتل عام مردم غزه جنایت جنگی است
  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • مقام سازمان ملل: تحمیل قحطی در غزه، جنایت جنگی است
  • شمار نظامیان اسرائیلی زخمی در جنگ غزه به 3160 نفر رسید
  • تحمیل قحطی در غزه، جنایت جنگی است
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • زخمی شدن 22 نظامی اسرائیلی در غزه در 24 ساعت گذشته
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی