Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا گلرخ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خراسان شمالی از جمعه به مدت ۵ روز در شرایط هشدار زرد هواشناسی قرار دارد.

سرپرست اداره تحقیقات کاربردی هواشناسی خراسان شمالی ادامه داد: بر این اساس سامانه‌ای عصر فردا وارد استان شده و در روز یک شنبه اغلب نقاط استان را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

وی افزود: وزش باد شدید، بارش پراکنده باران در پاره‌ای نقاط رگبار با احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف و مه از مخاطرات این سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلرخ بیان داشت: احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید جاده‌ای وجود دارد.

وی در انتها گفت: آمادگی جهت استفاده از روان آب‌ها جهت آبیاری مزارع و باغات، تنظیم دما گلخانه‌ها، اطلاع از وضعیت جاده‌ها قبل از حرکت از طریق شماره ۱۴۱ و اطمینان از کافی بودن سوخت و سالم بودن تجهیزات فنی خودرو از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

کد خبر 5388269

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خراسان شمالی آب و هوا 9 دی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی سفر رئیس جمهور به قم گرگان آمار کرونا حماسه نهم دی ماه کرمانشاه فتنه 88 عکس استانها آلودگی هوا بصیرت دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه

با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال سرمازدگی در برخی مناطق استان یزد در پی پایان بارش‌های اخیر، هشدار سطح زرد در خصوص احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته سامانه بارشی وارد استان یزد شد و تا امروز ادامه داشت که این حجم از بارندگی‌ها زمینه خوشحالی مردم و کشاورزان شد.

پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی دیگری اواخر هفته‌های آینده نیز در استان یزد فعال شود و از هفته اول اردیبهشت ماه، سامانه با رعد و برق عصرگاهی در استان یزد همراه باشد.

با پایان هشدار نارنجی در استان برای فردا هشدار سطح زرد ویژه کشاورزی صادر شده است و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از روز پنجشنبه تا جمعه وجود دارد.

مجموع بارش‌های استان طی این مدت ۸.۳ میلی متر است که با احتساب بارش‌های ۲۴ ساعته گذشته در استان مجموع بارش استان از ابتدای مهرماه تا به امروز به حدود ۸۴ میلی‌متر رسیده است.

اداره کل هواشناسی استان یزد نیز اعلام کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال سرمازدگی در برخی مناطق استان، امشب دمای ساعتی شبانه از طریق کانال هواشناسی در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/yazdmet اعلام می‌شود.

کد خبر 745567

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • هشدار لغزندگی در جاده‌های ۷ استان
  • هشدار لغزندگی جاده‌ها برای ۷ استان به دنبال سامانه بارشی تا فردا