Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@22:38:04 GMT

مسمومیت ۷ نفر با گاز مونوکسید کربن

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۹۲۹

مسمومیت ۷ نفر با گاز مونوکسید کربن

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از مسمومیت هفت نفر با گاز مونوکسید کربن در روستای سرتنگ محمودی در دهستان مشایخ در شهرستان کیار خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد حیدری  از مسمومیت هفت نفر با گاز مونوکسید کربن در روستای سرتنگ محمودی در دهستان مشایخ در شهرستان کیار خبر داد و اظهار کرد: بلافاصله یک‌دستگاه آمبولانس از پایگاه دوپلان به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: مصدومان حادثه با همکاری فوریت‌های پزشکی و نیروهای هلال‌احمر پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان امام‌رضا(ع) ناغان انتقال پیدا کردند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت گازگرفتگی مسمومیت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز بر اثر واژگونی خودرو پراید روی داد که منجر به مصدوم شدن ۴ سرنشین این خودرو شد و ۲ نفر از مصدومان قبل از رسیدن نیرو‌های اورژانس جان باختند.

سید حمید حسینی افزود: با اعلام این حادثه به اورژانس، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های یک و ۹ شهری برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از مردم و مسافران نوروزی خواست تا با رعایت هرچه بیشتر توصیه‌های ایمنی و  رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی سفری خوب و خوش و خاطره‌ای شیرین از نوروز ۱۴۰۳ را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی
  • مسمومیت ۵ نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • مسمومیت 5 نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • ۲ فوتی با مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در طارم سفلی
  • واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در کیار
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم