Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:23:27 GMT

موج جدید بارشی از فردا وارد استان بوشهر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۵۴۱۵

موج جدید بارشی از فردا وارد استان بوشهر می‌شود

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا شنبه شاهد نفوذ تدریجی موج جدیدی از بارندگی در سطح استان و تداوم فعالیت آن طی روز یکشنبه تا روز دوشنبه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعد و برق همراه با تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد وقوع ریزش تگرگ، پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: انتظار می‌رود طی این مدت در برخی از ساعات، بارندگی و سرعت وزش باد در برخی از مناطق استان، به‌ویژه نواحی مرکزی و جنوبی از شدت بالایی برخوردار باشد.

وی خاطرنشان کرد: طی امروز و فردا وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی در برخی از نقاط استان پیش بینی می‌شود.

شکوهی‌پور افزود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط وقوع پدیده مه و کاهش دید و در پاره‌ای از نقاط، عمدتاً نواحی جنوبی افزایش ابر و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل جنوبی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5388496

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر 9 دی بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی سفر رئیس جمهور به قم گرگان آمار کرونا حماسه نهم دی ماه فتنه 88 کرمانشاه عکس استانها سیدابراهیم رئیسی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور