Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@06:48:16 GMT

اوسیمن در جام ملت های آفریقا شرکت نمی کند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۶۰۵۰

اوسیمن در جام ملت های آفریقا شرکت نمی کند

ابتلای ویکتور اوسیمن به کرونا مانع از حضور این بازیکن در جام ملت های آفریقا شد.

به گزارش طرفداری، ویکتور اوسیمن، مهاجم ۲۳ ساله باشگاه ناپولی و تیم ملی نیجریه با وجود شکستگی استخوان گونه برای حضور در جام ملت های آفریقا به تیم ملی کشورش دعوت شده بود اما حالا به خاطر ابتلا به کرونا، شانس حضور در این تورنمنت را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده ها حاکی از این است که بعد از صحبت اوسیمن با سرمربی نیجریه، این بازیکن به طور رسمی از لیست تیم ملی کشورش خط خورده است. این تصمیم برای حفظ سلامتی اوسیمن و همچنین دوری از ایجاد مناقشه بین باشگاه ناپولی و فدراسیون فوتبال نیجریه گرفته شده است. هنری اونیکورو، مهاجم المپیاکوس به جای اوسیمن به اردوی تیم ملی نیجریه فراخوانده شده است.

اوسیمن در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد و با منفی شدن تست کرونایش به تمرینات ناپولی باز خواهد گشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!

جنجال سیاسی در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن، باعث لغو در یک دیدار حساس شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نبرد حساس تیم‌های فوتبال رنسانس دبرکان مراکش و یونیون اسپورتیودلامدینای الجزایر در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های آفریقا به دلیل طراحی پیراهن نماینده مراکش لغو شد.

 اعضای تیم رنسانس دبرکان جمعه شب وارد فرودگاه الجزیره شدند و درست در بدو ورود‌شان به دردسر افتادند، چرا که مقامات امنیتی فرودگاه از خروج چمدان‌های‌شان به دلیلی طراحی یونیفرم آنها ممانعت به عمل آوردند.

در طراحی لباس‌های متحدالشکل اعضای تیم رنسانس دبرکان مراکش، نقشه این کشور به انضمام بخشی از منطقه مورد مناقشه صحرای غربی درج شده بود که این موضوع خشم مسئولان کشور میزبان را برانگیخت.

دیگر خبرها

  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد
  • برگزاری اجلاس آفریقا در تهران؛ ۷ اردیبهشت
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم