Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: دولت سیزدهم به صورت شبانه روز در حال فعالیت برای حل مشکلات مردم است.

وی تصریح کرد: رفع مشکل کسری بودجه سال جاری از دغدغه های ما است.

رئیس جمهور ضمن بیان اینکه با تلاش دولت برخلاف گذشته استقراض از بانک مرکزی انجام نمی‌شود، اظهار داشت: دولت در دو جبهه خنثی سازی و رفع تحریم ها فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: با فعالسازی ظرفیت های کشور امکان رسیدن به رشداقتصادی ۸ درصد وجود دارد.

رئیس جمهور کشورمان در دومین روز از سیزدهمین سفر استانی خود در شهر مقدس قم امروز جمعه با مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دومین روز از سفر استانی به شهر مقدس قم پس از گفت و گو با آیت الله نوری همدانی، به دیدار آیت الله سبحانی رفت. وی سپس در نشستی با آیت الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد و پس از آن به محل دفتر آیت الله مکارم شیرازی رفت. رئیس جمهوری سپس در محل بیت آیت الله علوی‌گرگانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی همچنین ظهر جمعه در جریان سفر به شهر قم با حضور در محل مصلای قدس این شهر پای خطبه های نماز جمعه این شهر نشست.

کد خبر 5388680

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران رشد اقتصادی ایران استقراض از بانک مرکزی 9 دی بوشهر قاسم سلیمانی ویروس کرونا سفر رئیس جمهور به قم آمار کرونا گرگان حماسه نهم دی ماه فتنه 88 دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی سیدابراهیم رئیسی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه حجت الاسلام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از آنکه در بدو ورود به لاهور مورد استقبال سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی این شهر قرار گرفت، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

گروهی از نیرو‌های مسلح پاکستان در بدو ورور رئیس جمهور کشورمان رژه رفته و از مهمان عالی خود استقبال کردند.

حجت الاسلام رئیسی با قرائت فاتحه در آرامگاه اقبال لاهوری، در جریان قدمت اماکن تاریخی این منطقه قرار گرفت. رئیس جمهور کشورمان همچنین دفتریادبود این مکان تاریخی را امضا کرد.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

مولانا عبدالخبیر آزاد امام جمعه مسجد تاریخی پادشاهی و رئیس کمیته استهلال پاکستان نیز در حاشیه این مراسم به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و طرفین پیرامون موضوعات فرهنگی و شخصیت اقبال به عنوان میراث مشترک ایران و پاکستان، تبادل نظر کردند.

رییس جمهوری ایران قرار است در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور حضور یابد.

وی همچنین قرار است با بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود،  محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد+ عکس
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد
  • رئیس جمهور وارد اسلام‌آباد شد