Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی قمری وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در فضای مجازی نوشت: روز شنبه ۱۱ دی‌ماه، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت صمت، بانک مرکزی و هفت بانک عامل برای اجرای طرح تأمین مالی زنجیره‌ای بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی برگزار می‌شود.

در این روش، به جای شیوه سنتی دریافت تسهیلات مستقیم، فرآیند تأمین مالی بنگاه‌ها به صورت پیوسته و در طول زنجیره‌های تأمین و مبتنی بر جریان واقعی کالا و خدمات صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی از اجرای این طرح مهم تأمین مالی بنگاه‌ها را کاهش هزینه تمام‌شده محصول و تسریع در تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی است.

در این طرح انحراف منابع کاملاً محدود می‌شود و شفافیت و کارآیی تخصیص منابع مالی، افزایش می‌یابد.

بر اساس این گزارش هم اکنون حدود ۶۰ درصد تسهیلات بانکی، صرف اعطای تسهیلات مالی و سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی می‌شود که با اجرای طرح تأمین مالی زنجیره‌ای، این دسته از تسهیلات، هدفمند و دست بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به بخش‌های دیگر بازتر خواهد شد.

کد خبر 5388727

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک مرکزی سرمایه در گردش واحد تولیدی تسهیلات بانکی وزارت جهاد کشاورزی دلار 4200 تومانی نهضت ملی مسکن وزارت نیرو قیمت دلار وزارت راه و شهرسازی رستم قاسمی کالاهای اساسی پتروشیمی بانک مرکزی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت نهاده های دامی بانک مرکزی قیمت سکه بهار آزادی بنگاه های تولیدی تأمین مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای اصولگرا با اشاره به ادعای سایت ریاست‌جمهوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اینها چگونه بنگاه‌هایی هستند که بخاطر کسری ۵۰ میلیون تومانی، ۱۰۰% راکد شده اند! حتی گردش مالی یک بنگاه املاک یک نفره، در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است! دولتی ها یا عدد نمی‌فهمند و یا عدد نمی‌فهمند! کاش برای نمایش و دستاوردسازی‌های کاذب، حداقل کمی عدد بیاموزند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898834

دیگر خبرها

  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است