Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:00:19 GMT

نونهال قهرمان بوکس البرز در آرزوی مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۹۲۳۹

نونهال قهرمان بوکس البرز در آرزوی مسابقات جهانی

ایسنا/البرز ابوالفضل داوودی قهرمان وزن ۳۰ کیلوگرم رده نونهالان در  ششمین دوره مسابقات گراپلینک کیک بوکسینگ استان البرز شد. 

به گزارش ایسنا، مسابقات گراپلینک کیک بوکسینگ استان البرز گرامیداشت شهدای مدافع حرم و مدافعان سلامت صبح روز جمعه ۱۰ دی با حضور ۲۰۰ شرکت کننده در مجموعه شهید کیانپور کرج برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات ابوالفضل داوودی از شهرستان فردیس توانست عنوان فنی‌ترین بازیکن در وزن ۳۰ کیلوگرم رده نونهلان را از آن خود کند.

داوودی در حاشیه برگزاری این مسابقات درگفت و گو با ایسنا گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و به لطف خدا وتمرینات منظمی که داشتم توانستم قهرمانی دسته وزن۳۰ کیلوگرم را از آن خودکنم.

کوچکترین قهرمان مسابقات سبک گراپلینک کیک بوکسینگ استان البرز افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در آینده نزدیک برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

 ابوالفضل داوودی اظهارکرد: آرزودارم روزی در مسابقات k۱ جهان شرکت کنم تا بتوانم پرچم کشور عزیزم را در مسابقات جهانی بالا ببرم .

وی خاطرنشان کرد: از سن هفت سالگی در محمد شهر کرج فعالیت خودم را در ورزش آغاز کردم در حال حاضر تحت نظر استاد مصطفی رجبی تمرین می‌کنم که از تلاش‌های و حمایت‌های این مربی ارزنده و همچنین پدر و مادر عزیزم تشکر می‌کنم .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای

دومین دوره رقابت‌های ونوم فایت موسوم به Venum Fight 2، پنجم اردیبهشت ماه در استادیوم بزرگ راجادامنرن (نخستین استادیوم موآی‌تای جهان) برگزار ‌شد.

در دسته فوق ولتروزن و در دیدار اصلی این کارت، محمد سیاسرانی، با پیروزی شیرین در هر پنج راند مبارزه، در برابر 'سورنخاو سیتکامنانلوئه' تایلندی، قهرمان سابق استادیوم راجادامنرن، عنوان قهرمانی بین‌المللی شورای جهانی بوکس موآی‌تای (WBC Muay Thai) را از آن خود کرد.

این نخستین‌بار است که یک ایرانی این عنوان ارزشمند را کسب می‌کند.

پیشتر سجاد ستاری نخستین و تنها عنوان قهرمانی جهان این سازمان را به نام خود ثبت کرده‌بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی