Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، دکتر ارسلان خالدی فر افزود: در مدت شیوع بیماری کرونا، کادر درمان سختی بسیار و فشار مضاعفی را تحمل می کنند.
وی تصریح کرد: حوزه درمان دانشگاه از نیروهای خوب، توانمند و متعهدی برخوردار است که خوشبختانه بنده از نزدیک با اکثریت این عزیزان آشنایی دارم .
وی گفت: دکتر رحمانی از نیروهای توانمندی است که امور را با جدیت دنبال می کنند و اگر نبود مدیریت و همراهی تیم ایشان قطعاً خسارات جانی بیماری منحوس کرونا بیش از اینها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر خالدی فر در ادامه، تلاش روسا، مدیران، کادر درمان و نیروها در تمامی سطوح از پزشکان متخصص تا نیروهای نگهبانی و خدماتی در مراکز درمانی استان را ستودنی و قابل تقدیر دانست و افزود: با توجه به تلاش های بی وقفه ریاست جمهوری و دولت سیزدهم، امیدواریم به زودی ثمره این تلاش ها را در زندگی روزمره همه مردم شاهد باشیم و ما بعنوان مدیران این دولت از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکنیم .
وی گفت: اگر کارها با رفاقت، همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان پیگیری شود قطعاً نتیجه بهتری حاصل می شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: باید کرامت و احترام پرسنل و زیر دستان در مجموعه حفظ شود تا با ایجاد انگیزه در بین کارکنان، امور به نحو بهتری مدیریت شود و با حفظ احترام ارائه دهنده خدمت است، که می توان احترام گیرنده خدمت را حفظ و رضایت وی را جلب کرد.
دکتر خالدی فر اظهار داشت: می توان با مدیریت شرایط و کاستن از فشار عصبی و تنش های کاری، امور را با قوت و جدی بیشتر پیگیری کرد و این ظرفیت در مجموعه وجود دارد که با مداخلات کوچک میزان رضایتمندی کارکنان و دریافت کنندگان خدمات دانشگاه را افزایش داد.
وی در پایان گفت: کادر درمان بویژه پرستاران ما در مدت شیوع بیماری کرونا کارهای بزرگی انجام دادند که پیگیری مطالبات آنها حق مسلم آنهاست و ما با تمام توان پیگیر مطالبات این عزیزان هستیم.

46

کد خبر 1588115

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت بهداشت دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری‌ آنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی به جامعه آزمایشگاهیان کشور، "تشخیص طبی" را پیش شرط خدمات درمانی و نیز اولویت پژوهش‌های آزمایشگاهی را به مثابه یکی از درگاه‌های ورود به عرصه پیشرفت‌های دانش و فناوری پزشکی، عنوان کرد.

متن کامل پیام عین اللهی به مناسبت روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
از آن هنگام که طبیب نام آور ایرانی و مولف گرانقدر "ذخیره خوارزمشاهی"، نخستین کتاب جامع پزشکی به زبان شیرین فارسی که جزییات تازه‌ای از "نحوه آزمایش روی نمونه‌های انسانی" را به دنیای د‌انش آن روز عرضه کرد، حدود هزار سال سپری شده است؛ در طول این راه طولانی و دشوار که مشعلداران آن، استادان دانشمند علوم آزمایشگاهی و رهروان آن، متخصصان و کارشناسان و دانش پژوهان خستگی ناپذیر این رشته بوده اند، در هر روزگار افتخاراتی ارزشمند در خدمت به مردم و بویژه دردمندان و بیماران جامعه، بروز و ظهور یافته تا در زمانه ما به اوج شکوفایی و رشد رسیده است.

امروزه اهمیت "تشخیص طبی" به عنوان پیش شرط خدمات درمانی و نیز اولویت پژوهش‌های آزمایشگاهی به مثابه یکی از درگاه‌های ورود به عرصه پیشرفت‌های دانش و فناوری پزشکی، محل اتفاق نظر دنیای علم است و درخشش دستاورد‌های فعالان این عرصه در ایران عزیز، پیوسته نگاه جهانیان را به خود معطوف کرده است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همواره یافته‌ها و محصولات علمی و فناوری دست اندرکاران فاضل و خدوم علوم آزمایشگاهی را قدر نهاده و از آنها در راه سیاستگذاری‌های کلان نگر خود در حوزه‌های پیشگیری و درمان بهره‌های وافر برده است.

اینجانب فرارسیدن سی ام فروردین، زادروز "حکیم اسماعیل جرجانی"، پدر دانش آزمایشگاهی ایران را که بحق روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی نامیده شده، به جامعه آزمایشگاهیان کشور تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون همه فعالان این عرصه را از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.




بهرام عین اللهی
وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد