Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:58:17 GMT

واژگونی یک دستگاه سواری منجر به فوت راننده شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۱۳۱۷

واژگونی یک دستگاه سواری منجر به فوت راننده شد

سرهنگ مهدی میناخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۲ محور زنجان به دندی و ساعت۴:۳۰ بامداد امروز رخ داد، افزود: علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

وی تاکید کرد: قطعا رعایت سرعت مجاز و مطمئن، در کنترل وسیله نقلیه در موارد نیاز نقش بسزایی در پیشگیری از حوادث رانندگی و خسارات جانی و مالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناخانی بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های این استان را به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب رانندگان وسایط نقلیه عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین بیشترین وقوع تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری اغلب محورهای استان اتفاق می افتد که این نیز ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد مورد نظر است.

به گزارش ایرنا، استان زنجان دارای پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی است که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها کمربند پلیس راهور ناجا کاهش تصادفات تصادفات جاده ای زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمربند پلیس راهور ناجا کاهش تصادفات کمربند پلیس راهور ناجا کاهش تصادفات تصادفات جاده ای زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 

سرهنگ مجید رنجبر،کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز و در ساعت ۰۶:۴۰ یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ روی می‌دهد. 

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف می‌گردد. 

سرهنپ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ می‌گردد. 

سرهنگ رنجبر افزود: رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جزء ملزومات خودرو می‌باشد حین توقف‌ها استفاده نمایند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودور‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد