Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:59:35 GMT

ما آرامش را به شهر کابل آوردیم

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۱۸۳۷

ما آرامش را به شهر کابل آوردیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل شاهین، نامزد سفیر و نماینده دائم طالبان برای کرسی افغانستان در سازمان ملل متحد در یک رشته توئیتی گفت که امنیت در افغانستان و کشور‌های منطقه از برکت حضور ما می‌باشد.

او گفت طالبان در دوران اشغال تلاش‌های جهادی را علیه ختم اشغال انجام داد و از سویی  وجود دزدان و آدم ربايان را در کشور جلوگيری كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین گفت وقتی طالبان وارد کابل شدند آرامش را به این شهر زیبا آوردند این امر با قدرت ما امکان پذیر شد وگرنه این شهر زیبا مثل گذشته شاهد جنگ های خونین و کشتار و ویرانی به دلیل رقابت‌های جناحی می‌بود.

او گفت کسانی که هنوز هم به هر نامی برنامه‌های خارجی‌ها را دنبال می کنند، برای این ملت و کشور آرامش نمی آورند، این ملت مظلوم را شکنجه می دهند.

این درحالی است که در خبرها آمده است که برخی سیاسیون در کشور‌های اروپایی و آمریکا در تلاش شکل گیری جبهه مقاومت علیه طالبان هستند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهیل شاهین امنیت طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کمک های بشردوستانه نروژ به افغانستان

قاری دین محمد حنیف، سرپرست وزارت اقتصاد طالبان با پاول کلومن بیکین، سفیر کشور نروژ در افغانستان و سلجی ماری اندرسن، سکرتر سیاسی سفارت نروژ بر روی بهبود همکاری های اقتصادی و تداوم کمک های بشری ملاقات نمودند.

دفتر مطبوعاتی وزارت اقتصاد بانشر این خبر نگاشته است: در این ملاقات سفیر کشور نروژ در رابطه به فعالیت های کشورش در چارچوب مساعدت های بشری با مردم افغانستان معلومات ارایه نموده و از تداوم کمکهای بشری کشور نروژ اطمینان داد.

سرپرست وزارت اقتصاد طالبان ضمن قدردانی از کمک هاي بشری کشور نروژ گفت تامین امنیت سرتاسری در کشور زمینه فعاليت را در دوردست ترین ساحات کشور برای تمامی نهاد های امداد رسان و همکاران انکشافی مهیا نموده است.

این در حالی است که پیش از این اعلام شد سازمان ملل متحد و نهادهای مدد رسان بودجه برنامه کمک به افغانستان را برای سال ۲۰۲۳، حدود ۱.۴ میلیارد دلار کاهش داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان با هیئت پاکستانی در کابل
  • تداوم کمک های بشردوستانه نروژ به افغانستان
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد
  • به دنبال حل مشکل آبی کابل هستیم
  • توزیع بیش از ۳ میلیون شناسنامه الکترونیکی در افغانستان
  • معاون وزارت تجارت پاکستان وارد کابل شد
  • ترکیه: افغانستان برای کسب جایگاه بین‌المللی خود تلاش کند