Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از ترور حاج قاسم، چون احتمال حمله ایران را می‌دادند، در فرودگاه‌های بزرگ منطقه، هواپیما‌ها را پخش کردند تا از خسارات احتمالی کم کنند.


به گزارش شریان نیوز،سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در همایش پیشکسوتان‌ جهاد و شهادت که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با اشاره به این که ترور شهید سلیمانی با فشار صهیونیست‌ها بود، اظهار کرد: ده‌ها سال تبلیغات دموکراسی غرب و مدعیان حقوق بشر با ترور حاج قاسم زیر سوال رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به انگیزه رئیس جمهور وقت آمریکا در ترور حاج قاسم اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور آمریکا در مقابل دیدگان جهانیان ترور شهید سلیمانی را برعهده گرفت، زیرا قصد داشت با ترور حاج قاسم حمایت صهیونیست‌ها را در انتخابات بعدی ریاست جمهوری جلب کند، اما به برکت خون شهید سلیمانی از جایگاه خود کنار رفت‌.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمنان با ترور سردار دل‌ها فقط به دنبال حذف یک فرمانده نبودند، ادامه داد: ایران در برهه زمانی قبل از شهادت حاج قاسم در پیچ تاریخی مهمی بود، که دشمنان در نظر داشتند با فشار حداکثری همه جانبه، مردم ایران را تحت شدیدترین فشارها قرار دهند و تسلیم کنند، به نحوی که با ترور حاج قاسم این امر آغاز شود، اما به برکت خون حاج قاسم این تهدید به فرصتی تبدیل شد که آغاز افول رژیم آمریکا را رقم زد.

حاجی زاده با مطرح کردن این که تمام پایگاه‌های آمریکا بعد از ترور حاج قاسم به حالت دفاعی درآمدند، خاطر نشان کرد: بعد از ترور حاج قاسم، چون احتمال حمله ایران را می‌دادند، در فرودگاه‌های بزرگ منطقه، هواپیما‌ها را پخش کردند تا از خسارات احتمالی کم کنند، اما اشراف‌ نیروهای مسلح سیلی بزرگی را برای استکبار جهانی درنظر گرفته بود.

وی در رابطه با میزان خسارت به پایگاه عین الاسد تاکید کرد: بلافاصله پس از حمله موشکی، دشمن سعی کرد با هواپیما C-130 و نیروهای زمینی از خود حفاظت کند، اما همان طور که مشخص بود جمعیت کثیری که حدود ۲ هزار نفر بودند به بیابان‌ها فرار کردند و تجهیزات فراوانی منهدم شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهدید رئیس جمهور آمریکا برای حمله به ۵۲ نقطه‌ حساس ایران را ناشی از اعتماد به نفس پس از ترور حاج قاسم دانست و گفت: اگر با حمله موشکی پاسخ کوبنده به دشمنان داده نمی‌شد، آن‌ها هر گونه اقدام نظامی علیه ایران را مهیا می‌دیدند، اما پس از حمله ایران معادلات به کلی عوض شد.

حاجی زاده به نتایج پاسخ ایران پس از ترور حاج قاسم و تصریح کرد: پس از جواب ایران با حملات موشکی به پایگاه عین الاسد و شوکه شدن دشمن، هیبت پوشالی رژیم آمریکا زیر سوال رفت و روند افول استکبار آغاز شد، به نحوی که پس از این اقدام ایران، بقیه کشورها در مقابل زورگویی این رژیم ایستادند و شروع به تهدید کردن استکبار جهانی کردند، زیرا دیدند که ادعای اقتدار آمریکا دروغی بیش نیست.

وی در پایان با تاکید بر این که برکت خون شهید سلیمانی هویت شیطانی استکبار جهانی را به دنیا نشان داد، گفت: اقدام ضد بشری رژیم آمریکا و لابی صهیونیستی به دنیا نشان داد که آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود شعارهای بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند، اما نمی‌داستند که خون حاج قاسم از خود این شخصیت بزرگوار برای استکبار خطرناک‌‌تر است، به نحوی که اکنون با خروج حقارت آمیز آمریکا از افغانستان و پیروزی جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن، شاهد آغاز افول غرب هستیم‌.

دسته بندیسیاسی

منبع: شریان

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوافضای سپاه ترور حاج قاسم شهید سلیمانی حمله ایران حمله موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پایگاه خبری آکسیوس در یادداشتی به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشته است: برآوردها حاکی از آن است که در صورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به گروهی از رهبران یهودی آمریکایی گفت که تشدید تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست.

دولت بایدن و چندین کشور غربی دیگر متحد با رژیم صهیونیستی از دولت بنیامین نتانیاهو می‌خواهند که برای هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران که می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود، عجله نکند.

یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: ارزیابی ایالات متحده این است که ایران به هر حمله آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد. یکی دیگر از مقامات آمریکایی گفت: «فکر می‌کنیم اگر ایران دوباره صدها موشک و پهپاد پرتاب کند، تکرار اقدامی که در روز شنبه برای مقابله با پرتابه‌های ایران داشتیم بسیار سخت خواهد بود - و اسرائیلی‌ها این را می‌دانند».

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در تماسی تلفنی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که ایران به دنبال تشدید بیشتر در منطقه نیست اما تاکید کرد: ما به هر اقدامی علیه منافع ایران با خشونت، گسترده‌تر و دردناک‌تر از گذشته پاسخ خواهیم داد.

کد خبر 845363 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • برهم زدن معادلات نظامی و سیاسی جهان تنبیه کوبنده رژیم نامشروع
  • پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین‌های اشغالی حمله شد
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد/ در این مرحله از ۵ نوع موشک استفاده نشد
  • حاجی زاده: با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد