Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صادق کلهر مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز با بیان اینکه پیست دیزین از نظر میزان برف در وضعیت خوبی به سر می برد، گفت: به همین منظور درهای پیست بین المللی دیزین از امروز به روی علاقه مندان و ورزشکاران باز شد.

وی گفت: با هدف حفظ امنیت و سلامت مردم، یکی از برنامه هایی که به صورت جدی در این پیست انجام شد استاندارد سازی و به روز رسانی تجهیزات موجود در آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلهر گفت: همچنین نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی پرسنل و افرادی که در این پیست حضور می یابند به صورت جدی در حال انجام است.

وی گفت: با بازگشایی پیست بین المللی دیزین لیگ کشوری آلپاین اواسط دی ماه جاری به میزبانی این پیست برگزار می شود.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف پیست دیزین پیست بین المللی دیزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: رقابت تنگاتنگ سرخابی‌ها باعث جذابیت بازی‌ها می‌شود/ سپاهان دچار بحران شدیدی شده است

محمود کلهر کارشناس فوتبال درباره اینکه مسابقات هفته بیست و سوم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به هر حال هفته خوب و پرگلی بود. در حال حاضر تیم‌های پایین جدول هم دارند بازی‌های خود را می‌برند و کار برای همه تیم‌ها سخت می‌شود و تمام تیم‌ها شرایط خوب آمادگی را دارند و هماهنگ هستند و فکر می‌کنم اصلا نتایج قابل پیش بینی نیست.

پرسپولیس برابر ملوان مقتدرانه پیروز شد 

کلهر درباره برد سرخپوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: تیم پرسپولیس در واقع این بازی را مقتدرانه پیروز شد و خیلی خوب تیم ملوان را آنالیز کرده بود. عناصر هجومی سرخپوشان شامل  ارونوف، آل کثیر، ترابی و  عالیشاه بودند که سروش رفیعی از پشت به این‌ها اضافه می‌شد و فکر می‌کنم ترکیب خوبی در بخش حمله ایجاد شده بود. پیش روی دانیال اسماعیلی فر از سمت راست و عبدالکریم حسن از سمت چپ باعث می‌شد پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی می‌شد.

پرسپولیس با هوشیاری آل کثیر به گل رسید 

او افزود: در نیمه اول بازی، تیم ملوان هم پرسپولیس را آنالیز کرده بود و تمام راه‌های نفوذ سرخپوشان را گرفته بود، اما در مجموع نیمه دوم سرخپوشان  توانستند با کار‌های ترکیبی زیادی که می‌کردند و توپ‌هایی که به کانال‌های کناری می‌بردند و ارسال‌های خوبی که داشتند در نهایت موفق شدند با هوشیاری عیسی آل کثیر که یک بازیکن گلزن هست و روی نقاط کور حریف خیلی خوب جا می‌گیرد به گل برسند.

پرسپولیس با تراکم دفاعی خوب توانست برنده بازی شود 

کلهر گفت: همچنین اوسمار تغییر سیستم دارد زمانی که تیمش گل زد و در واقع عناصر تدافعی خود را به داخل زمین مسابقه آورد و توانست نتیجه را حفظ کند. ضمن اینکه تعویض‌هایی که مهدی تارتار انجام داد در واقع در جهت رو به جلو بردن تیمش بود که در بعضی از دقایق  ملوانی‌ها  از سمت چپ پرسپولیس که عبدالکریم حسن حضور داشت، نفوذ می‌کردند و آمدن عمری داشت کار را برای پرسپولیس سخت می‌کرد و  انزلی چی‌ها حملات زیادی را در محوطه جریمه سرخپوشان ایجاد کردند که دیدیم مدافعان پرسپولیس با تراکم بالا توانستند  نتیجه بازی را به نفع خود به پایان ببرند.

گلر جوان پرسپولیس در کنترل توپ نقص دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه عملکرد رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس در این بازی چطور ارزیابی می‌کند، گفت: این موضوع نوید روز‌های خوب را به فوتبالمان می‌دهد که از بازیکنان جوان به  خوبی استفاده کنیم. یکسری نواقص را در پای رفیعی دیدم  و کنترل هایش خوب نبود و همین موضوع می‌توانست به تیم ملوان کمک کند تا به گل برسد. اگر رفیعی این نقص را برطرف کند می‌تواند رفته رفته پخته‌تر و بهتر شود. من فکر می‌کنم اگر به نیرو‌های جوان بیشتر فرصت بدهیم،  نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنند. به نظرم این گلر جوان نمره قبولی گرفت، با توجه به اینکه پرسپولیس دارد بازی‌ها را پیروز می‌شود.

رقابت سرخابی ها تا پایان بازی ها خواهد بود 

کلهر درباره اینکه برد استقلال برابر  آلومینیوم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به هر حال استقلال خیلی  خوب بازی کرد و این رقابت شانه به شانه  بین پرسپولیس و استقلال می‌تواند در هفته‌های آینده کمک کند تا بازی‌ها جذاب‌تر شود. ضمن اینکه تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور فاصله گرفتند و رقابت بین سرخابی‌ها تا آخر بازی‌ها می‌تواند باشد.

پرسپولیس امسال می تواند قهرمان لیگ شود

او درباره اینکه کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند قهرمان شوند، گفت: من فکر می‌کنم تیم پرسپولیس با این نوع بازی که ارائه می‌دهد می‌تواند امسال قهرمان لیگ شود.

سپاهان از کورس قهرمانی دور شده است 

کارشناس فوتبال درباره تساوی سپاهان برابر تیم نساجی گفت: به نظرم تیم سپاهان اگر می‌خواهد جزو ۳ تیم اول جدول رده بندی باشد باید نتایج بهتری بگیرد. معلوم است تیم سپاهان دچار بحران شدید و حواشی زیاد شده است که این مسائل به این تیم ضربه زده است. من فکر می‌کنم  سپاهان تقریبا از کورس قهرمانی دور شده است.

نوسان زیاد باعث عدم نتیجه گیری سپاهان و تراکتور شده است 

کلهر درباره شکست سنگین تراکتور برابر تیم ذوب آهن گفت: تیم تراکتور هم بد باخت و به نظرم تیم‌های تراکتور و سپاهان نوسان زیادی داشتند  و باعث شده که نتایج ضعیف هم بگیرند. اگر تیمی می‌خواهد در کورس  باشد  باید با کمترین نوسان و افت به سمت قهرمانی برود که این مشکل در هر ۲ تیم تراکتور و سپاهان وجود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • کلهر: فروغی از لحاظ ذهنی درگیر مسائل جانبی شد/ هنوز فرصت کسب سهمیه المپیک وجود دارد
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال | بهره برداری از اسنو پارک
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک
  • فعالیت دانشگاه بین‌المللی زاگرس غیرقانونی است
  • فعالیت دانشگاه بین‌المللی زاگرس غیرقانونی اعلام شد
  • کلهر: صددرصد قهرمان این فصل استقلال یا پرسپولیس است/ ملوان مردانه برای جبران گل جنگید
  • سخنگوی دولت و جت‌اسکی بازی / عکس
  • کلهر: رقابت تنگاتنگ سرخابی‌ها باعث جذابیت بازی‌ها می‌شود/ سپاهان دچار بحران شدیدی شده است