Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوم رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین و انتخابی المپیک زمستانی ۲۰۲۲ از فردا (یکشنبه) به میزبانی پیست توچال آغاز می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی،  رقابت‌های اسکی انتخابی المپیک زمستانی 2022 در رشته اسکی آلپاین برگزار خواهد شد تا در نهایت با مشخص شدن پوئن فیز (امتیاز جهانی) اسکی‌بازان، تکلیف نفرات اعزامی به این بازی‌ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک زمستانی، هفته دوم مسابقات بین‌المللی اسکی آلپاین (یادبود سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی) از فردا یکشنبه 12 دی آغاز شده و تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته مارپیچ بزرگ زیر نظر نماینده فدراسیون جهانی اسکی به میزبانی پیست بین‌المللی اسکی توچال برگزار می‌شود.

هیئت اسکی استان تهران با همکاری مجموعه تله کابین توچال برگزاری متفاوت و با استانداردهای جهانی این رقابت‌ها را عهده‌دار شده است.

دبیر فدراسیون اسکی: نفرات اعزامی به المپیک زمستانی 27 دی مشخص می‌شوند/ فدراسیون جهانی اشتباهش را قبول کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکی اسکی انتخابی المپیک المپیک زمستانی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کشتی‌گیر مطرح آمریکایی

چهره شاخص کشتی آمریکا پس از شکست در مسابقات انتخابی المپیک از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، جی دن کاکس دارنده ۲ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک پس از شکست در مبارزه نخست رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای المپیک پاریس، با درآوردن کفش های کشتی خود از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

کاکس که مدت هاست از شرایط مطلوب به دور است، در مبارزه خود مقابل کالین مور با نتیجه ۲ بر ۲ شکست خورد و پیش از مبارزه با کایل اسنایدر بخت اصلی رسیدن به دوبنده تیم ملی در وزن ۹۷ کیلوگرم، از میادین کشتی خداحافظی کرد.

جی دن کاکس ۲ مرتبه در فینال ورن ۹۲ کیلوگرم رقابت های جهانی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مقابل کامران قاسمپور از ایران تن به شکست داد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • صعود مستقیم علی آقا میرزایی و نبی رضایی به فینال انتخابی المپیک
  • «جردن باروز» المپیک پاریس را از دست داد
  • شوک بزرگ؛ جردن باروز المپیک را از دست داد
  • خداحافظی کشتی‌گیر مطرح آمریکایی