Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 گفت: در جلسه امروز جزئیات مربوط به برنامه کاری کمیسیون مشخص شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم متخذه جلسه کمیسیون برای بررسی آیین نامه داخلی مجلس ساعت 14 امروز برگزار می‌شود و در صورت تصویب آیین نامه داخلی کمیسیون فردا یکشنبه وارد رسیدگی به کلیات لایحه بودجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس اظهار داشت: پس از بررسی کلیات در جلسه فردا اعضای کمیسیون با رئیس قوه قضائیه و معاونین وی دیدار خواهند داشت.

زارع خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در روز دوشنبه هفته جاری در سه نوبت به بررسی بودجه خواهند پرداخت و در جلسه اول شاخص‌های کلان اقتصادی کشور با حضور وزرای نفت و اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در جلسات دوم و سوم روز دوشنبه منابع و مصارف بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد و بودجه شرکت‌های دولتی در جلسه روز سه شنبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس در پایان گفت: درنهایت اعضای کمیسیون در روز چهارشنبه هفته جاری کلیات بودجه را در کمیسیون به رأی خواهند گذاشت و گزارش آن را به هیأت رئیسه ارسال خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی، گفت: هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است، اما جداول تخصیص اعلام شده و این تخصیص نیز با قیودی همراه است.

وی بیان کرد: در این شرایط چطور می‌توان توقع توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور داشت؟ از ریاست مجلس می‌خواهم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند.

‌محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: حتماً با سازمان برنامه و بودجه صحبت می‌کنیم تا برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنای قرار گیرد. اگر تخصیصی هم داده شده، علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه