Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:13:30 GMT

۷۲۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در خراسان جنوبی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۳۵۵۹

۷۲۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در خراسان جنوبی کشف شد

گروه استان‌ها_ معاون شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از کشف و ضبط  ۷۲۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ابتدای آغاز طرح مبارزه با رمزارزهای غیرمجاز تاکنون در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، محسن بخشایی ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلوگیری از خاموشی ناخواسته را از اهداف و وظایف شرکت برق برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای در این شرایط به فکر سود بیشتر هستند و به تولید بیت کوین اقدام می‌کنند که باعث افزایش مصرف و  ایجاد ناپایداری در شبکه توزیع برق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف 5 دستگاه ماینر در روز گذشته در روستای دستگرد بیرجند خبر داد و گفت: درمجموع با رصد و گشت‌های مداوم پرسنل شرکت توزیع برق و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی 727 دستگاه ماینر غیر مجاز با قدرت تقریبی یک هزار و 497 کیلووات کشف و ضبط شده و خاطیان ضمن پرداخت جریمه نقدی به محاکم قضایی معرفی شدند.

خطرات رمزارزها از دیدگاه شریعت اسلامی/ هشدار مشترک فقه و اقتصاد درباره رمزارزهای فاقد پشتوانهمعاون دادستان کل کشور: باید در زمینه‌ "ارزهای دیجیتال" به‌روز باشیم/ رمزارزها هم فرصت هم تهدیدتلاش شبه جزیره جبل‌الطارق برای تبدیل شدن به قطب رمزارز جهان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با اشاره به بارگزاری لینک معرفی مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در نرم افزار برق من، افزود: همشهریان علاوه بر استفاده از اپلیکیشن برق من نیز می‌توانند از طریق شماره تلفن 121 مرکز اتفاقات برق و یا شماره 6-32400585-056 نسبت به گزارش مراکز غیرمجاز رمز ارز اقدام و تا سقف 20 میلیون تومان پاداش نقدی بهره‌مند شوند.

بخشایی ضمن تشکر از همکاری مردم، نیروهای انتظامی، قضایی و دستگاه های اطلاعاتی در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز بر  ضرورت محرمانگی اطلاعات و هویت افرادی که این مراکز غیر مجاز را معرفی می‌کنند تاکید کرد.

 وی  ادامه داد: استخراج غیرمجاز رمز ارزها باعث آسیب رساندن به تجهیزات شبکه برق و همچنین معیوب کردن دستگاه‌های الکتریکی همسایگان (شامل یخچال، کولر، تلویزیون و ..) می‌شود.

انتهای پیام/252/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، علیرضا خدابنده عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی مدیران برای مدیریت بار سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی اظهار کرد: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق ، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغال‌زایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود. لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده‌هایشان برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدف‌گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد