Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:02:19 GMT

صدور ۶۵ هزار برگ بارنامه جابجایی کالا در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۳۷۰۳

صدور ۶۵ هزار برگ بارنامه جابجایی کالا در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین جواد حق‌لطفی با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در ماه گذشته اظهار کرد: در این مدت همچنین ۴۰ کارت هوشمند جدید جهت ناوگان حمل و نقل بار ۳۳ کارت برای رانندگان ناوگان استان صادر و ۱۹ کارت هوشمند نیز ابطال شده است.

وی اضافه کرد: آذرماه امسال ۱۴۹ هزار و ۸۳۷ مسافر و ۹۸۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق‌لطفی همچنین از صدور ۵۰ رأی در کمسیون ماده ۱۱ حمل و نقل مسافر خبر داد و گفت: اهدای ۱۸۵ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتور سیکلت، صدور ۴ هزار و ۸۱۰ برگ معاینه فنی، بازرسی از ۲۸۵ خودروی مسافری از دیگر اقدامات انجام شده در معاونت حمل و نقل بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه به بخشی از عملکرد این اداره کل در حوزه راهداری نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت ۹۰ کیلومتر از راه‌های استان قزوین خط کشی شدند و هزار و ۶۵۰ متر نیز گاردریل جدید در جاده‌ها نصب شد.

حق‌لطفی خرید ۲۴۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری، خرید و حمل ۵ هزار و ۲۳۳ تن نمک و ۷ هزار و ۵۰۸ تن ماسه و رسیدگی به ۴۰ پرونده در کمیسیون حریم راه‌ها را نیز از دیگر اقدامات انجام شده طی یک ماهه گذشته عنوان کرد.

وی یادآور شد: در یک ماه گذشته ۲۲ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی انجام و مکان یابی برای احداث ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی جدید توسط معاونت فنی و راه‌های روستایی این اداره کل انجام شده است.

کد خبر 5389283

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین 9 دی قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سفر رئیس جمهور به قم سیدابراهیم رئیسی گرگان حماسه نهم دی ماه فتنه 88 عکس استانها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان

سید عماد شاهرخی در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالا‌های اساسی لرستان، گفت: ۵۰ تیم بازرسی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام ۸۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ ۲۷۰ میلیارد تومانی برای واحد‌های صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و قیمت مصوّب روی کالا‌های اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالا‌های اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: ۹۰۰ پرونده برای عدم رعایت قانون در واحد‌های صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ ۱۲۴ هرگونه تخلف در حوزۀ کالا‌های اساسی را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان