Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، هادی العامری، رئیس جنبش الفتح عراق، امروز (شنبه) در سخنرانی خود در تجمع گسترده در بغداد در آستانه دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم مجاهد او ابومهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی، به جنایتکاران آمریکایی هشدار داد که بهای خون این دو شهید را خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العامری در سخنرانی خود خطاب به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هشدار داد: «بهای این خون خروج نیرو‌های اشغالگر از عراق خواهد بود و ما تنها خروج کامل آن‌ها از کشور را می‌پذیریم و از این هدف خود کوتاه نمی‌آییم.»

او در ادامه با تاکید بر ادامه راه این دو شهید، افزود: «شهید سلیمانی و المهندس برای آزادسازی عراق از دست داعش تمام تلاش خود را کردند. مصمم به ادامه راه آن‌ها هستیم و به خون دو شهید پاک وفادار خواهیم ماند. جمعیت ما قوی، عزیز و پیروز باقی خواهند ماند و ما صرف نظر از فداکاری ها، هرگز با قاتلان سازش نخواهیم کرد. ما در مسیر عزت سازش و نرمش نمی‌کنیم.»

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هادی العامری شهید سلیمانی ابومهدی المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کنگره ملی شعر سردار دل‌ها با هدف گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مجید منادی افزود: پس از فراخوان این کنگره ادبی آثار مختلفی از شاعران سراسر کشور با موضوع شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، فلسطین و مظلومیت مردم غزه به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین در چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها   بخش ویژه‌ای در موضوع  غزه اختصاص یافته است و شاعران به خوانش آثار خود در خصوص مظلومیت مردم غزه می‌پردازند.

چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها به میزبانی شهرستان شوشتر روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم