Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: کتاب و کتاب‌خوانی یکی از پایه‌های فرهنگی در زندگی انسان است و آدمی به وسیله مطالعه کتاب و تفکر در مفاهیم آن به دانش خود افزوده و در بُعد اجتماعی نیز چگونه زیستن را برای خود و دیگران هموار می‌کند.

کامران جعفری ظهر امروز (۱۱ دی‌ماه) در آیین اختتامیه مرحله استانی دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای که در سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات با هدف ترویج مطالعه کتاب‌های خوب و تقویت مهارت‌های بیانی و ارتباطی دانشجویان برگزار می‌شود و از یک سو تلاش می‌شود از ظرفیت دانشجویان در معرفی کتاب‌های ارزشمند استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از اهداف این جشنواره به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشجویان در کتاب و کتابخوانی است.

وی با اشاره به روند این جشنواره، گفت: فراخوان این جشنواره از آذرماه به اشتراک گذاشته شد و در مجموع ۵۵ نفر اعلام آمادگی کردند و از این تعداد با توجه به محدودیت و قوانین که شرکت‌کنندگان باید دانشجو باشند و کتاب‌های انتخابی مجوزهای لازم را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند نهایتاً ۳۱ نفر انتخاب شدند که در جشنواره حضور داشته باشند.

جعفری ادامه داد: سه نفر از برگزیدگان نهایی به مراحل کشوری راه پیدا خواهند کرد و در تابستان ۱۴۰۱ مرحله فینال در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امیررضا صادقی، محمد کریمی و نسرین کرم‌زاده به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاددانشگاهی استان زنجان زنجان استانی فرهنگی و هنری کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان