Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی دمنه» روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نخستین یادواره معلمان شهید تربیت بدنی کشور با حضور خانواده شهدا و مسئولان استانی و کشوری امسال در تهران برگزار شده و اختتامیه آن بهمن ماه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی، تعداد شهدای تربیت بدنی و بهداشت سطح کشور را ۷۳ شهید والا مقام عنوان کرد و ادامه داد: ۶ شهید از مجموع این شهدا از استان مرکزی بوده و این استان نسبت به سایر استان‌ها شهدای بیشتری تقدیم انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۱۷ شهید ورزشکار معلم دارای رتبه‌های ملی، استانی و منطقه‌ای در این استان شناسایی شده که ۶ شهید از مجموع این شهدا شهید شاخص تربیت بدنی و دارای مسئولیت ورزشی در آموزش و پرورش استان هستند.

دمنه، مزین کردن سالن‌های ورزشی به نام شهدای معلم را از برنامه‌های آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد و افزود: چهار سالن ورزشی در شهرستان‌های ناحیه یک اراک، سربند، ساوه و زرندیه و خانه ژیمناستیک آشتیان با حضور مسئولان به نام شهدا نامگذاری شد.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان، تقویت روحیه از خودگذشتگی و معرفی الگوی ارزشی، احصای آمار شهدای تربیت بدنی و سلامت و غنی سازی برنامه‌های تربیت بدنی در مدارس از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی، مسابقات کوهنوری و کوهپیمایی به نام شهید نجفی، نام گذاری سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش استان به نام شهدا و برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان به نام شهید حسینی از جمله برنامه‌ها و اقدامات آموزش و پرورش استان است.

۲۵۰ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

برچسب‌ها مدارس استان مرکزی شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان مرکزی شهید مدارس استان مرکزی شهید آموزش و پرورش استان تربیت بدنی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولوی ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: نقش معلم همواره در جامعه برجسته و پذیرفته شده است و در نظرسنجی‌ها فرهنگیان، مورد اعتمادترین قشر در جامعه معرفی شده‌اند.

وی افزود: چنانچه بخواهیم آینده درخشانی را برای کشور و جامعه رقم بزنیم باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه، نقش خطیر آموزش و پرورش را در توسعه امیدآفرینی در جامعه به درستی نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به گرامیداشت هفته مقام معلم تصریح کرد: در این هفته در تمام مدارس این استان، بزرگداشت مقام معلم توسط دانش آموزان و اولیا برگزار می‌شود و این از معدود مراسمی است که مردم در صحنه حضور دارند.

مولوی اضافه کرد: در هر منطقه آموزشی نیز یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود که اغلب در این برنامه‌ها از زحمات بازنشستگان فرهیخته قدردانی می‌شود هرچند زحمات ۳۰ ساله معلم را نمی‌توان در یک مراسم پاس بداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در سطح استان یک ویژه برنامه، معرفی معلمان ماندگار استان مرکزی نیز برگزار می‌شود که معلمان دارای ویژگی شاخص و بارز، معرفی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: از ۴۵ معلم نمونه منطقه‌ای و ۳ معلم استانی نیز در این هفته تقدیر خواهد شد.

مولوی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس مدرسه صمصامی بیات اضافه کرد: مقرر است این جشنواره در سطح کشور به عنوان یک حرکت نمادین به صورت مستمر برگزار شود.

وی تصریح کرد: دیدار ۴۵ نفر از فرهنگیان استان با مقام معظم رهبری، دیدار معلمان نمونه با ریاست جمهور، نواختن زنگ سپاس معلم، برگزاری شورای آموزش و پرورش ویژه این هفته، دیدار با نماینده ولی فقیه از جمله برنامه‌های شاخص پیش بینی شده در این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: طی ۳ سال اخیر تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز حذف شده و امسال نیز مدارس کانکسی با دانش آموزان کمتر از ۱۰ نفر جمع آوری خواهند شد.

مولوی تاکید کرد: در استان مرکزی ۱۷ هزار معلم در بیش از ۲ هزلر مدرسه تدریس می‌کنند.

کد خبر 6088510

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند