Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ئالا شهسواری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره ملی در طول سال جاری به همت اداره‌ کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت گسترده بانوان در فضای مجازی در قالب فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشنواره با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد» در سراسر کشور اجرا شده و استان کردستان یکی از استان‌های پیشتاز در اجرای این جشنواره ملی است که رتبه چهارم کشوری را تاکنون از آنِ خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: در این جشنواره ملی به بیشترین لایک‌ها از طرف مخاطبین، هر هفته جوایز یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: بانوان و دختران گروههای مختلف سنی برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ویدئو، صوت، کلیپ یا موشن یک تا سه دقیقه‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستا و ایتا به دبیرخانه جشنواره حرف آورد استان کردستان ارسال کنند، ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدئوهای منتخب در رسانه ملی پخش می‌شود.

شهسواری اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت‌های ملی و مذهبی و موضوعات مختلف روز می‌پردازد و شرکت کنندگان می‌توانند در زمینه‌های مختلف آثار خود را در قالب‌های یاد شده ارسال کنند.

وی اعلام کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پیج اینستاگرامی harfavard_kurdestan با عنوان پویش ملی سخن ضمن مشاهده آثار ارسالی، در این جشنواره شرکت کنند.

برچسب‌ها کردستان سنندج سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج سازمان تبلیغات اسلامی کردستان سنندج سازمان تبلیغات اسلامی جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن

یوسف نیک انجام در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو» یادمان کیومرث صابری فومنی ملقب به «گل آقا» منتشر شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود، افزود: داستان کوتاه طنز، کاریکاتور و کارتون، شعر طنز، طنز چند رسانه‌ای (محتوای شبکه‌های اجتماعی)، نثر طنز (طنز مطبوعاتی) و با موضوعات: انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، خانه و کرایه خانه، مصائب اینترنت آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فود بلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک نیوزها و …) جهان گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری آزاد از بخش‌های این جشنواره است.

نیک انجام اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

گفتنی است؛ مراسم پایانی این جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در شهر فومن، زادگاه مرحوم کیومرث صابری فومنی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081666

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • چرا باید به مدار‌های مختلف فضا ماهواره ارسال کنیم؟
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند