Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر عالی حرم مطهر رضوی بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های زیرساختی و عمرانی حرم مطهر امام هشتم(ع) تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، مصطفی فیضی در مراسم معارفه رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی که صبح امروز برگزار شد، اظهارداشت: تمامی اقدامات از جمله توسعه زیرساخت‌ها، مقاوم‌سازی، تجهیز و اصلاح و مرمت بناهای فرسوده در کنار امور جاری باید با سرعت بیشتری انجام شود و تأکید ما بر این است که پروژه‌هایی مانند ضلع قبله، ایوان ولیعصر(عج) در اسرع وقت پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیضی افزود: آنچه به بهبود انجام امور کمک می‌کند همدلی و همکاری است و بر این اساس ضروری است از هرگونه اقدامی که خللی در انجام فعالیت‌ها به وجود می‌آورد اجتناب کرد.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های محمدکاظم ملازم الحسینی رئیس پیشین این سازمان، حضور خلیل الله کاظمی را به عنوان رئیس جدید سرمنشأ تحولات بزرگ و استمرار توسعه و پیشرفت حرم مطهر دانست و گفت: عملکرد آقای کاظمی در دوره حضور در شهرداری مشهد، کاملاً روشن است و نتیجه‌اش این بوده که امروز، شهر مشهد بعد از تهران و با فاصله زیاد از سایر شهرها، بهترین عملکرد را در حوزه عمران شهری داشته است.

تولیت آستان قدس رضوی: حضور شهید سلیمانی در دفاع از حرم نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردتولیت آستان قدس رضوی: گره‌گشایی و رسیدگی به کار مردم همیشه مورد توجه معصومین (ع) قرار داشتتولیت آستان قدس: خادمان ‌امام رضا (ع) موظفند تمام زائران را ‌به شایسته‌ترین وجه تکریم کنند/ عناوین ‌در حرم مطهر جایگاهی ندارد

کاظمی نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در دوره‌های گذشته، فرصت خدمت در بارگاه منور رضوی را یک توفیق برای خود برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی کارکنان سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی، اقدامات خوبی در دوره جدید رقم بخورد.

در این مراسم ملازم الحسینی رئیس پیشین این سازمان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، اتفاقات مثبت صورت گرفته در این مجموعه را لطف حضرت رضا(ع) و نتیجه تلاش‌های تمامی همکاران خود دانست.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود