Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی، نخستین جشنواره‌ی فیلم مستند «سلیمان سلامت» از سوی وزات بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور با حضور دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

در این جشنواره که به مستندسازی طرح شهید حاج‌قاسم سلیمانی در گام چهارم بسیج ملی مقابله با کرونا مربوط می‌شود، ۱۵ فیلم برگزیده شدند که مستند «در مسیر خدمت» اثری از دانشکده علوم پزشکی گراش نیز در میان آثار برگزیده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: جشنواره ملی مستند سلیمان سلامت از سوی وزارت بهداشت و در  راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مستندسازی تلاش و ایثار نیروهای بهداشتی و درمانی در سطح کشوری برگزار شده بود.

  مهدی خوشبخت در خصوص موضوع  مستند در مسیر خدمت افزود: این مستند روایتی از تلاش های جهادگونه نیروهای معاونت بهداشت علوم پزشکی گراش در دوران همه گیری ویروس کرونا است که با سفر به روستاهای دور افتاده و صعب العبور گراش، از مردم این روستاها تست های کرونا گرفته شد و در کنار آن اقدامات و معاینات بهداشتی هم به آنها ارائه گردید.


 خوشبخت که مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش را بر عهده دارد درباره کارگردانی،تهیه و تدوین این مستند گفت: کارگردانی،تهیه کنندگی و تصویر برداری مستند در مسیر خدمت، توسط خودم به همراه آقای مسلم محمدی همکارم در روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش صورت گرفت. 

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی گراش درباره این جشنواره بیان کرد: در نخستین جشنواره ملی مستند سلیمان سلامت ۹۱ اثر از ۶۵ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی سراسر کشور حضور یافتند که از این میان ۵۲ اثر به بخش داوری راه یافت که هیات داوران این جشنواره پس از بررسی آثار، ۱۵ اثر برگزیده را شایسته تقدیر معرفی کردند.

کارگردان مستند در مسیر خدمت ادامه داد: مستند در مسیر خدمت نیز به مرحله پایانی داوری راه یافت که در نهایت به عنوان یکی از پانزده اثر منتخب جشنواره مورد تقدیر قرار گفت.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی گراش اظهار داشت: روز گذشته جمعه دهم دی ماه و در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی آیین اختتامیه جشنواره "سلیمان سلامت" با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان استانی در کرمان  با تقدیر از کارگردانان مستندهای برگزیده برگزار شد.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگردان سلیمان سلامت دومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی رتبه برتر دانشکده علوم پزشکی گراش علوم پزشکی گراش سلیمان سلامت روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی

 محمدباقر خادم عرفان اظهار کرد: امیدواریم زمینه پذیرش دانشجویان داخلی و بین المللی در رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام و محقق شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در سال ۱۴۰۲ هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند.

وی بیان کرد: از افتخارات دانشگاه این است که در رده بندی‌های بین المللی از جمله تایمز دارای شرایط بسیار خوبی است و در سال‌های گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم و تداوم این جریان را اکنون نیز شاهد هستیم.

خادم عرفان ادامه داد: یکی از برنامه‌های دانشگاه به تبع سیاست گذاری‌های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین المللی و گسترش ارتباطات بین المللی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به خوبی ارتقا خواهد داد.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۳۰ دانشجوی خارجی در پنج دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم