Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@21:08:53 GMT

موضع یوفا علیه تصمیم فیفا

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۵۸۷۳

موضع یوفا علیه تصمیم فیفا

به نقل از خبرگزاری رویترز، یک گروه مشاوره فنی فیفا به سرپرستی آرسن ونگر، میزبانی جام جهانی را هر دو سال یک بار پیشنهاد داده بود که بحث‌های زیادی را برانگیخت. اتحادیه فوتبال اروپا یوفا و آمریکای جنوبی علیه این برنامه‌ها صحبت کرده‌اند.

فیفا گفت که رایزنی در مورد این پیشنهاد ادامه دارد و در ماه‌های آینده با همه ذی‌نفعان اصلی از جمله کنفدراسیون‌ها و اتحادیه‌های عضو ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً باشگاه‌ها و لیگ‌های اروپایی با گذراندن وقت اضافی بازیکنان خود در مسابقات تیم‌های ملی مخالف هستند.

فیفا در آینده یک نشست جهانی برگزار خواهد کرد تا در مورد برنامه‌های خود برای برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار بحث کند، اما بزرگ‌ترین حریف آن‌ها، رییس یوفا، الکساندر چفرین، هیچ نشانه‌ای از عقب‌نشینی نشان نمی‌دهد.

چفرین در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی به خبرنگاران گفت: اروپا و آمریکای جنوبی مخالف این طرح هستند و این‌ها تنها قاره‌هایی با قهرمان جام جهانی در تاریخ هستند. مشکل این‌جاست که جام جهانی باید هر چهار سال یکبار برگزار شود تا جالب باشد. این یک ایده بد است که هر دو سال یک بار برگزار شود و این اتفاق نمی‌افتد زیرا ایده بدی است، نه به این دلیل که ما با آن مخالفیم.

جام جهانی بعدی مردان قرار است در نوامبر ۲۰۲۲ در قطر برگزار شود و دوره بعدی آن در ایالات متحده، مکزیک و کانادا در سال ۲۰۲۶ برگزار می‌شود.

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) نیز اخیرا مخالفت خود را با برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار اعلام کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یوفا فیفا جام جهانی دو سال یک بار جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی اضافه کرد: حسینی بعد از آسیب‌دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • علی مطهری انتظار دارد همه مطابق کتاب «مسئلۀ حجاب» پدرش زندگی کنند | «صدای ملت» که نباید علیه مهم‌ترین پایه‌ هویتی ملت موضع‌گیری کند
  • «صدای ملت» علیه هویت ملی موضع نمی‌گیرد
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو | تصمیم روسیه برای حمله به اروپا پس از اوکراین ؛ بی معنی و مرخرف است
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟