Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم فکری رئیس،دبیر و معاونین ستاد امر به معروف ونهی از منکرکشور با ریاست ومعاونین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سالن جلسات شهدای امر به معروف کشور برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو نشست رئیس، دبیر و معاونین ستاد امر به معروف ونهی از منکرکشور با ریاست ومعاونین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سالن جلسات شهدای امر به معروف ستاد کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این نشست آیت الله کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور با عرض تسلیت نسبت به فرارسیدن حجت خدا و فرمانده مقابله با جنگ نرم تاریخ حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین دومین سالگرد شهادت سیدالشهدا مدافع حریم ولایت حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت ایام دهه بصیرت اظهار داشت:حضرت زهرا(س) قربانی مسلخ امربه معروف و نهی از منکر است.
ایشان افزود:مهمترین معروف در عالم امکان مسئله ولایت می باشد که حاکمیت خداوند متعال بر بندگانش از مجرای ولایت صورت می پذیرد.
رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور گفت:حضرت زهرا(س) برای دفاع از بزرگترین معروف ومقابله با منکر به میدان جنگ سخت ونرم آمد.
آیت الله صدیقی بیان داشت:حضرت زهرا(س) در جنگ سخت جلوی مهاجمین ایستاد ومانند یک لشگر از خاکریز ولایت سرسختانه دفاع کرد و تازمانی که زنده بودند دست از محافظت از امیرالمومنین(ع) برنداشتند.
وی افزود:درس بزرگ حضرت زهرا(س)به ما داشتن ایمان می باشد همچنان که ایمان باعث ایجاد قدرت میشود همچنان که محبت به ولی الله به انسان ارداه می دهد.
رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور اظهار داشت:داشتن قدرت ایمان و اراده محبت باعث می شود که شخصی حتی بدون نداشتن سلاح و نفرات جلوی همه عالم بایستد که نمود بارز معاصر آن حضرت امام خمینی(ره) می باشد که ایشان بدون همراهی ولی با داشتن این دوصلاح در مقابل تمام عالم کفر ایستاد.
آیت الله صدیقی بیان داشت:حضرت زهرا(س) با اینکه بعد از آن حمله به خانه شان بعد از بهوش آمدنشان به استراحت نپرداختند و با حالی که داشتند رفتند به سمت مسجد و از امام زمان خودشان تا لحظه آخر دفاع کردند.
وی افزود:تازمانی که حضرت زهرا(س) زنده بودند هیچکس نتوانست از امیرالمومنین(ع) بیعت بگیرد که این درس بزرگی برای ما به حساب می آید.
امام جمعه موقت شهر تهران اظهار داشت:در کنار جنگ سخت،جنگ نرم حضرت زهرا(س) نیز مثال زدنی است واین برای پژوهشگران می تواند سرمشقی باشد و آنها را به تحقیق در مورد نقش و تاکتیک حضرت زهرا(س) در مقابل هر جنگ نرمی وا دارد.
آیت الله صدیقی گفت:جنگ نرم حضرت زهرا(س) گریه های ایشان در موارد مختلف بود،که این گریه ها افشاگری و مرزبانی از علم وبیرق ولایت بود که این گریه های حضرت صدیقه(س) مظلومیت امیرالمومنین(ع) به همه جهانیان نشان داد.
ایشان اضافه کرد:گریه های حضرت زهرا(س)تاثیر گذاریش کمتر از شمشیر ذوالفقار امیرالمونین حضرت علی(ع) نبود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: جبهه امر به معروف ونهی از منکر هیچ موقع تعطیل نمی شود و سبک زندگی حضرت زهرا(س) به ما تاکتیک چگونگی امر به معروف ونهی از منکر کردن در شرایط مختلف را می آموزد و از دیگر درس های بزرگ حضرت زهرا(س) به ما این است که در هر شرایطی می توان آمر به معروف وناهی از منکر بود حتی اگر نفرات،سلاح وتجهیزات نداشتید.
آیت الله صدیقی با اشاره به اشک های حضرت زهرا(س) افزود:اشک های حضرت زهرا(س) باعث فروپاشی هیمنه مستکبران در کل تاریخ شد واین اشک ها ثابت کرد که ایشان بزرگترین فرمانده مقابله با جنگ نرم در طول تاریخ می باشند که ما افتخار می کنیم که با لبیک خود به این فرمانده در تحت لوا وپرچم حضرت قدم برمی داریم وحرکت می کنیم.
وی به دیگر ابعاد سبک امربه معروف ونهی از منکر حضرت زهرا(س) اشاره کرد وگفت:زمانی که حضرت صدیقه طاهره(س) در حالت احتضار بودند زنان مهاجر وانصار به عیادت ایشان آمدند و حضرت نسبت به بی تفاوتی مردان آنها گلایه کرد،که این گلایه حضرت می تواند برای من وشما تذکر خیلی جدی باشد که نباید نسبت به منکرات به تفاوت باشیم وبا یک نهیب از سمت دشمنان عقب نشینی کنیم.
رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور بیان داشت:بی تفاوتی نسبت به گناه در جامعه باعث ترویج فساد و ایجاد منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می شود.
آیت الله صدیقی افزود:بی تفاوتی خواص نسبت به بزرگترین منکر که آن هم غصب خلافت بود باعث ایجاد جسارت به درب خانه ولی خدا وشهادت دختر رسول اکرم(ص)شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدیقی صدیقی نمازجمعه عقیدتی سیاسی ستاد امر به معروف ونهی از منکر معروف ونهی از منکر کشور ستاد امر به معروف آیت الله صدیقی امربه معروف رئیس ستاد امر حضرت زهرا س بی تفاوتی جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بیان کرد: پروژه بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است، به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت حدود ۱۰ کیلومتر که با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال ۱۳۸۳ شروع شده، با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی و بهره برداری نزدیک است.

هدایت با بیان این که این طرح به عنوان محور گردشگری مناطق ۱۷ و ۱۸ محسوب شده و در ادامه به رودخانه کن متصل خواهد شد، عنوان کرد: در حال حاضر نیز ٩ پیمانکار در مسیر طرح در حال فعالیت هستند و اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح گردشگری تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص پروژه بازآفرینی نفرآباد تصریح کرد: این پروژه یکی از کامل‌ترین پروژه‌های بازآفرینی در کشور است که در ابعاد مختلف، بازآفرینی در آن صورت می‌گیرد. در محله نفرآباد هم مسکن الگو می‌سازیم و هم خدمات در حال افزایش است. دولت را هم پای کار آورده‌ایم تا بخشی از خدمات که در تکلیف قانونی دولت قرار دارد، انجام شود.

به گفته هدایت طرح ویژه محله تاریخی نفرآباد در اسفندماه ۱۴۰۰ تدوین و با همراهی‌های کمیسیون ماده ۵ در شهریورماه ۱۴۰۱ تصویب شده است و عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری شهرداری و تلاش پیمانکاران در حال پیشرفت است.

گفتنی است در این جلسه چالش‌ها و ملاحظات پیمانکاران برای پیشبرد پروژه مطرح شد و در ادامه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نکاتی را جهت رفع موانع و تسریع در روند پیشبرد و تکمیل پروژه‌ها متذکر شد.

کد خبر 6078860

دیگر خبرها

  • امنیت آمران به معروف و نهی از منکر مهم است
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان
  • مسوول ستاد امر به معروف مازندران منصوب شد
  • حمایت دادستانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر