Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تیم ویستاتوربین تهران عصر شنبه در ورزشگاه وحدت آستارا و بدون حضور تماشاگر برگزار شد و شهرداری آستارا که از این هفته با سرمربیگری پایان رافت کار خود را ادامه می دهد، از تیم مهمان شکست خورد.

قضاوت دیدار بر عهده مجید محمدی، اصغر ملکی و مهران مصطفوی بود و شهرداری آستارا با وجود چندین فرصت گلزنی نتوانست توپی را از دروازه تیم تهرانی عبور دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ویستا توربین در دقیقه ۲۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد اما دروازه بان تیم شهرداری با مهار توپ، مانع باز شدن دروازه در نیمه نخست بازی شد.

تک گل تیم ویستا توربین را حجت شیخ الاسلامی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند تا روند تساوی ها و شکست های تیم شهرداری برای ۶ هفته متوالی ادامه یابد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا تاکنون در این رقابت ها با کسب ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم و ویستا توربین با این پیروزی خارج از خانه در رده دهم جدول مسابقات قرار دارند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.‌

برچسب‌ها فوتبال آستارا لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آستارا لیگ دسته اول فوتبال فوتبال آستارا لیگ دسته اول فوتبال شهرداری آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در شروع مسابقات لیگ یک عملکرد ضعیفی داشت و در بین قعرنشینان دیده می‌شد، در ادامه مسابقات لیگ یک با حضور اکبر محمدی روی نیمکت این تیم شرایط خوبی پیدا کرده و حالا در رتبه‌های تک رقمی دیده می‌شود.

پیشرفت فوق‌العاده مس کرمان از نظر فنی و امتیاز و حضور در رده هفتم جدول اتفاق مهمی برای این تیم در دوران مربیگری محمدی محسوب می‌شود. با وجود اینکه سرمربی باتجربه نارنجی‌پوشان عملکرد خوبی در این تیم داشته، اما انتقادهایی در هفته‌های گذشته از او انجام شد و همین مسائل او را آزرده‌خاطر کرد.

درباره اکبر محمدی شایعاتی مبنی بر استعفای او نیز مطرح شد اما در نهایت این سرمربی با اصرار مدیران باشگاه به کارش ادامه داد و در هفته‌های گذشته نیز چند نتیجه خوب به دست آورد.

در جریان بازی روز دوشنبه مس کرمان مقابل شهرداری آستارا هم اکبر محمدی به خاطر ناراحتی از شرایطی که در روزهای گذشته داشت، از روی نیمکت کمتر بلند شد. با این حال ابوالفضل عکاشه، مهاجم مسی‌ها، وقتی گل اول را وارد دروازه شهرداری کرد گل خود را به محمدی تقدیم کرد.

این مهاجم باتجربه سریعا خود را به کنار زمین رساند و اکبر محمدی را در آغوش گرفت تا این برد را به این سرمربی تقدیم کند.

مس کرمان در نهایت مقابل شهرداری آستارا به برتری دو بر صفر رسید و امتیازات خود را به 38 رساند.

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + عکس
  • جمع آوری ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران/ شناسایی ۲۶۴ کلنی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است
  • واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش
  • تاریخی: صعود تیم هالیوودی به دسته سه انگلیس
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍