Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید کشتکار سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز برای مواجهه با بارندگی یکشنبه دوازدهم دی ماه در آماده باش کامل است.

او گفت: نیرو‌های حوزه‌های مختلف شهرداری و تجهیزات، امکانات و ماشین آلات تا پایان بارندگی در آماده باش و در مکان‌های مشخص شده مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتکار در خصوص آمادگی شهرداری برای مواجهه با برف احتمالی در غرب شیراز گفت: تجهیزات و ماشین آلات برف روبی و برف تکانی مهیا است. همچنین نیرو‌های سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز نیز به تجهیزات برف روبی و برف تکانی مجهز هستند و به کمک مناطق یازده‌گانه می‌آیند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز با شماره تماس ۱۳۷ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است.

کشتکار گفت: مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز نیز توسط دوربین‌های نظارت تصویری، سطح شهر را رصد و مشکلاتی همچون آبگرفتگی را به سرعت به حوزه مربوطه انتقال می‌دهد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شیراز ضمن اعلام هشدار‌هایی برای افزایش ایمنی مردم هنگام بارندگی، گفت: شهروندان از هرگونه تجمع و تردد و پارک خودرو در حریم رودخانه‌ها و تقاط حادثه خیز خودداری کنند.

او گفت: مجموعه این اقدامات و هشدار‌ها در راستای گذر از بارندگی پیش رو بدون حادثه برای شهروندان و شهر است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز مقابله با آبگرفتگی شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار:آبگرفتگی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، در پی بارش های رگباری امروز شیراز برخی خانه های خیابان گلستان شیراز دچار آبگرفتگی شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • شهروند خبرنگار:آبگرفتگی شیراز
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند