Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید تاکید کرد فعلا به انتقال کیلیان امباپه به این تیم فکر نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، سال 2022 آغاز شده و بسیاری تصور می کنند امسال بالاخره انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید قطعی خواهد شد. در آستانه دیدار مقابل ختافه، کارلو آنچلوتی در نشست خبری حاضر شده و در مورد این شایعه و البته شرایط تیمش برای اولین بازی سال جدید صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارلو آنچلوتی گفت: "بازیکنان تیم در روزهای اخیر به خوبی تمرین کرده اند. در مقطع خاصی قرار داریم، اما ما تقریبا کل تیم را در اختیار داشتیم. تست برخی بازیکنان مانند وینیسیوس جونیور و لوکا یوویچ هنوز مثبت است، اما به غیر از دنی کارواخال و گرت بیل که در حال ریکاوری هستند بقیه می توانند مقابل ختافه بازی کنند.

 

 

تعویق مسابقه برابر ختافه؟ قبل از اتخاذ این نوع تصمیمات باید پروتکل های بهداشتی تغییر کند. من فکر می کنم در حال حاضر شرایط کاملا تحت کنترل است، من پزشک نیستم و البته به حرف های دانشمندان گوش می دهم و آنها می گویند باید به این روند ادامه دهیم. البته این یک موضوع پیچیده است و من به نظر همه احترام می گذارم.

 

احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید؟ نمی دانم، ما در حاضر به ادامه مبارزه برای کسب عناوین قهرمانی فکر می کنیم. در مقطع خوبی قرار داشته، در لالیگا صدرنشین هستم و چهارشنبه جام حذفی را در پیش داریم. بعد از آن نیز برای برگزاری سوپرجام به عربستان می رویم و این یک نکته مهم است.

 

آخرین چیزی که به آن فکر می کنم اتفاقاتی است که در تاریخ 30 ژوئن رخ می دهد. خواسته من این است که وقتی ورزشگاه برنابئو به طور کامل بازسازی شد، من هنوز روی نیمکت رئال مادرید باشم. ممکن است این کمی  هم خودخواهانه باشد، اما این خواسته من است. البته حتی با جذب امباپه نیز  تیم شکست ناپذیر در فوتبال وجود ندارد.

 

 

آرزوی سال 2022؟ به دنبال فتح عناوین قهرمانی هستیم. درست است که دلم برای لالیگا تنگ شده و خیلی دوست دارم قهرمان شویم، اما برای همه آرزوی سلامتی دارم. زیرا در نهایت اگر اطرافیان شما در شرایط خوبی باشد حال شما نیز خوب است."

رئال مادرید کارلو آنچلوتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کارلو آنچلوتی سرمربی کارلو آنچلوتی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!

سبک بازی لوس‌بلانکوس در جریان پیروزی مقابل منچسترسیتی در اتحاد بسیار مورد بحث قرار گرفته‌است.

طرفداری | کارلو آنچلوتی در دفاع کردن با حداکثر نفرات هیچ ایرادی نمی‌بیند.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعاتی دیگر در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا به مصاف هم می‌روند. جدالی که می‌تواند سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حد بسیار زیادی مشخص کند. اگر رئال به پیروزی برسد، با توجه به فاصله 11 امتیازی دو تیم می‌توان جام لالیگا را به نام رئال مادرید زد و در صورتی که بارسا در خانه رقیب سنتی پیروز شود، آن‌وقت هفته‌های باقی مانده با حساسیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

به تازگی قسمت جالبی از نشست خبری کارلو آنچلوتی، پیرامون سبک بازی رئال مادرید در جریان پیروزی دراماتیک مقابل منچسترسیتی در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده‌است. از نظر آنچلوتی، دفاع حداکثری مقابل حریفی که سراپا حمله‌است، نه‌تنها ایرادی ندارد، بلکه رئال مادرید در صورت لزوم در مسابقات مهم بعدی باز هم این استراتژی را در زمین پیاده خواهد کرد.

ما دیدیم که شما مقابل منچسترسیتی از سیستم دفاعی ۵ نفره استفاده کردید. آیا ممکنه دوباره شاهد این سیستم باشیم؟

بله. زمانی که ۵ دقیقه به پایان بازی مانده و نیاز به دفاع از نتیجه دارید، می‌توانیم با ۵، ۶ یا حتی ۷ نفر دفاع کنیم. اگر امکانش باشد حتی با ۲ دروازه‌بان هم بازی می‌کنیم! (می‌خندد).

 

آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!