Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران، مکتب حاج قاسم را گنجینه‌ای مهم و گره‌گشای مشکلات کشور دانست و با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه پاداران، گفت: رزمایش سپاه، پاسخی به یاوه‌گویی‌های به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه و غرب آسیا بود. سردار سیروس صابری در گفت‌وگو با میزان، در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان را یک اسوه در تاریخ کشور و جهان اسلام برشمرد و گفت: شهید سلیمانی، مکتبی به‌عنوان حلال مشکلات از خود به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
جمهوری اسلامی ایران، در فضای متشنج رسانه‌ای دشمن، توسط مجاهدت‌ها و ایثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دست بلندی پیدا کرد جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، در فضای متشنج رسانه‌ای دشمن با نگاه به انزوا کشیدن نظام، توسط مجاهدت‌ها و ایثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دست بلندی پیدا کرد.
دنیا، ایران را با حاج قاسم شناخت
صابری با اشاره به اینکه دنیا، ایران را با حاج قاسم شناخت، اضافه کرد: رشادت‌های شهید سلیمانی، مسلمانان جهان را به شکل واحد در جبهه مقاومت، زیر پرچم اسلام برای مقابله با مزدوران رژیم جنایت‌کار آمریکا و صهیونیست غاصب زیر یک پرچم قرارداد، امروز جبهه مقاومت، پیروز این میدان است.  
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افتخار جهان اسلام
جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را افتخار جهان اسلام دانست و بابیان اینکه اعلام نابودی داعش، توسط شهید سلیمانی، ندای اقتدار جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در منطقه بود، اضافه کرد: شهید سلیمانی در اوج قدرت، سرباز ولایت بود.
باید پاسدار عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشیم، باید راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم صابری شخصیت و عملکرد شهید سلیمانی، را الگوی ارزشی برای جامعه در ابعاد مختلف برشمرد و با تأکید بر اینکه باید پاسدار عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشیم، تصریح کرد: باید راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم.
جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران مکتب حاج قاسم را گنجینه‌ای مهم و گره‌گشای مشکلات کشور در مسائل مختلف دانست و با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها، به‌عنوان سنگر‌های علم و فناوری کشور جهت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور، باید به تبیین مکتب حاج قاسم بپردازند، اضافه کرد: دانشگاه‌ها، جدی‌تر وارد عمل شوند.  
صابری شهادت شهید محسن حججی را جلوه‌ای از نقشه‌برآب شدن تهدیدات فرهنگی دشمن در قالب شبیخون فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: جوانان ما نشان دادند که همیشه درصحنه دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری حضور دارند.
جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران رزمایش‌های اخیر سپاه پاسداران به‌ویژه رزمایش پیامبر اعظم (ص) را پاسخی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه و غرب آسیا دانست و اظهار داشت: از طرفی هم قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید.   بیشتربخوانید: شناور اطلاعاتی «شیراز»؛ محصولی متناسب با مثلث تهدیدات دریایی/ نیروی دریایی ارتش حافظ منافع و اقتدار ایران در آب‌های بین‌المللی است

انتهای پیام/

برچسب ها: سیروس صابری سپاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیروس صابری سپاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران یاوه گویی مکتب حاج قاسم شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی  در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی و بیداری جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به عنوان یک مسئله اول جهان است.

وی گفت: در این شرایط حساس که هر روز شاهد وحشیانه ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه هستیم باید این راهپیمایی هرچه باشکوهتر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

ترابی بر همکاری و هماهنگی همه ادارات  جهت برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و بیان داشت: مردم این شهرستان با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف را از چنگال خونین جنایتکاران فریاد خواهند کشید.

در این جلسه تمهیدات لازم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اتخاذ شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • شهادت یک مستشار ایرانی در دیرالزور سوریه
  • شهادت پاسدار ایرانی در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه + عکس
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟