Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:23:53 GMT

آسمانی بارانی و کاهش دما در راه گیلان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۹۲۸۵

آسمانی بارانی و کاهش دما در راه گیلان

به گزارش ایرنا، از عصر امروز استان گیلان میزبان سامانه جدید بارشی خواهد بود که تا اواخر امشب تمامی نقاط استان را در بر خواهد گرفت. 

طبق این پیش‌بینی ، علاوه بر بارش نسبتاً شدید و رگباری باران در مناطق جلگه ای، برای ارتفاعات استان نیز بارش برف و امکان وقوع کولاک پیش بینی می شود. 

بر اساس جدول پیش بینی دمایی هواشناسی گیلان، دمای هوا در برخی مناطق ممکن است تا ۱۰ درجه سانتیگراد برای روز دوشنبه کاهش یابد که در این میان شهرستان رشت بیشترین میزان کاهش دما را ثبت خواهدکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دمای رشت برای امروز تا ۲۰ درجه سانتیگراد گرم می رسد که این دما در گرم ترین ساعت روز دوشنبه حدود ۱۰ درجه پیش‌بینی می‌شود.

علاوه بر این در برخی مناطق استان نیز وزش نسبتاٌ شدید باد نیز پیش بینی می شود.

 براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان این سامانه بارشی تا اوایل روز سه شنبه مهمان این خطه شمال کشور است. 

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان هواشناسی رشت گیلان سازمان هواشناسی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وقوع رگبارهای پراکنده و رعد و برق در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌محمد سبزه زاری در تشریح آخرین وضعیت جوی خوزستان گفت: طی امروز و فردا احتمال رگبار‌های پراکنده همراه با رعد و برق و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات وجود خواهد داشت و در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی در برخی از ساعات وزش باد متوسط پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز دوشنبه با توجه به عبور موج ضعیف بارشی احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعد وبرق و وزش باد متوسط گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در برخی از نقاط استان (بویژه مناطق شرقی و جنوبی) وجود خواهد شد.

سبزه زاری ادامه داد: شمال خلیج فارس طی امروز نیمه مواج و از اواسط روز دوشنبه مواج خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۲ و ایذه با ۷.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده اند، اضافه کرد: در این مدت حداکثر دمای اهواز به ۳۲ درجه و حداقل به ۱۷.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • هوای اصفهان ۶ درجه گرم‌تر می‌شود / تشدید بارش‌ها همراه با وزش باد در استان
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود / منتظر بارش‌های بهاری باشید
  • هوای خوش بهاری تا پایان هفته در گیلان
  • هوای اصفهان ۳ درجه خنک‌تر می‌شود / بارش‌های بهاری شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وقوع رگبار‌های پراکنده و رعد و برق در خوزستان
  • پیش‌بینی وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • پیش بینی وقوع رگبارهای پراکنده و رعد و برق در خوزستان
  • پیش بینی بارش باران در ارتفاعات کرمان