Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبانگاه یکشنبه ایرنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری با اشاره به تعطیل شدن آموزش های حضوری امروز مدارس در شهرستان های عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب افزود: آموزش در این شهرستان ها امروز از طریق فضای مجازی پیگیری شد.

وی اظهار داشت: کلاس های حضوری مدارس شهرستان های جیرفت، کهنوج، عنبر آباد، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فاریاب نیز فردا به دلیل بارش باران و آبگرفتگی معابر تعطیل است و آموزش ها به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان با وجود تعطیلی مدارس برخی از شهرستان های جنوب استان کرمان در تاریخ مقرر برگزار می شود.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در اسرع وقت به محض اعلام تعطیلی حضوری آموزش ها در ستاد بحران، این مهم را به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اطلاع رسانی اطلاع رسانی کنند.

باهری بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده‌ها و احتمال وقوع سیلاب، امکان تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌های استان کرمان نیز وجود دارد که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه خبر در زمینه تعطیلی آموزش های حضوری مدارس را فقط از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir/fa/ پیگیری کنند.

برچسب‌ها کرمان آب گرفتگی بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان آب گرفتگی بارش باران کرمان آب گرفتگی بارش باران اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان استان کرمان شهرستان ها آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان

مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان سیرجانی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های نرماشیر و ماهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 رضا رضایی در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: توجه به ورزش و فعالیت‌های تربیت بدنی لازمه تربیت نسلی سالم و توانمند برای آینده کشور است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات ورزشی از رشد ۶۹ درصدی سرانه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای مدارس استان در دو سال اخیر خبر داد.

رضایی با اشاره به ساخت و بهره برداری از بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان افزود: استفاده بهینه از فضای‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح آزاد سازی فضای‌های ورزشی برای استفاده دانش آموزان و اولیای آنها رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امام علی علیه السلام مقتدا و الگوی ورزشکاران است، تاکید کرد: ورزشکاران باید منش پهلوانی را علاوه بر قهرمانی در دستور کار خود قرار دهند.

 رضایی با اشاره به شرکت دانش آموزان برگزیده این مسابقات در مسابقات کشوری دانش آموزان سراسر کشور بر آماده سازی این تیم‌ها برای حضور موفق در مسابقات کشوری تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد