Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه اسپانیایی تایید کرد مهاجم سابق رئال مادرید با بارسلونا به توافق دست پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از آس، آلوارو موراتا این هفته بازیکن بارسلونا می‌شود! همانطور که منابع بسیار نزدیک به مذاکره به AS توضیح داده اند، این عملیات در حال حاضر "95٪ بسته شده است" و تنها "حاشیه های ناچیز" برای بستن قرارداد بین بازیکن اسپانیایی با باشگاه بارسلونا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در واقع، توافق کامل با یوونتوس برای انتقال قرضی این بازیکن برای شش ماه آینده و همچنین توافق با اتلتیکو مادرید برای گنجاندن بند خرید در تابستان، انجام شده است.

 به این ترتیب موراتا منتظر است تا خوانما لوپز، ایجنت خود، بسته شدن مذاکره را تایید کند تا به بارسلونا سفر کند، معاینات پزشکی را انجام دهد، قرارداد جدید خود را با باشگاه بارسلونا امضا کند، که می تواند حداقل ۱۸ ماه به این تیم بپیوندد. موراتا خودش را به عنوان یک بازیکن جدید معرفی می‌کند و اصولاً پس از بازی چهارشنبه جام حذفی مقابل لینارس، خود را تحت دستور ژاوی قرار می دهد و به تمرینات اضافه می‌شود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا آلوارو موراتا یوونتوس آلوارو موراتا بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست ویکم هندبال لالیگا اسپانیا روز دوشنبه برگزار شد که سعید برخورداری سنگربان اصفهانی تیم ملی هندبال ایران در ترکیب تیم باشگاهی‌اش یعنی" آدمار لئون" خوش درخشید و با ۱۷ سیو و آمار ۵۰ درصد سیو موفق توانست عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا را به خود اختصاص دهد. 
او در هفته هشتم نیم فصل اول نیز برترین بازیکن هفته انتخاب شد و این برای دومین بار است که  این عنوان ارزشمند را تصاحب می‌کند.

تیم "آدمار لئون" در نیم فصل دوم  روز‌های خوبی را سپری می‌کند به طوری که این تیم در هشت بازی نیم فصل دوم موفق شده به شش پیروزی، یک تساوی و یک باخت دست یابد‌، یاران سعید برخورداری در حال حاضر با ۲۴ امتیازی در رده پنجم لالیگا اسپانیا قرار دارند.

این تیم در هفته بیست و دوم خارج از خانه به مصاف تیم "کانگاس" خواهد رفت که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند در جدول دو پله صعود کند و جایگاه سوم را تصاحب کند.

سعید برخورداری دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران در رده بندی کلی بهترین دروازه‌بانان لالیگا با ۲۱۲ سیو در رده دوم قرار دارد. او در نیم فصل نخست نیز کاندیدای برترین دروازه‌بان نیم فصل لالیگا بود‌.

برخورداری نخستین بازیکن تاریخ هندبال ایران می‌باشد که به لالیگا اسپانیا پیوسته و امسال برای ششمین سال که در لالیگا به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • حمله به اسپانیایی‌ها: شب جنجالی وینیسیوس در برنابئو
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • بیانیه باشگاه اسپانیایی درباره جدایی لژیونر فوتسال ایران
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم