Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۶۰۰ کیلومتر مربوط به شهرستان های منطقه آزاد ماکو شامل ماکو، شوط و پلدشت بوده و ۲۶۰ کیلومتر نیز به جاده های شهرستان خوی اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: با وجود بارش ها با تلاش شبانه روزی راهداران این اداره تمامی محورهای اصلی،  فرعی و روستایی منطقه آزاد ماکو شامل شهرستانهای ماکو ، پلدشت و شوط باز بوده و تردد روان در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در بارش های روز گذشته و امروز تاکنون، بالغ بر ۵۰۰ تن ماسه و نمک جهت ایمن سازی محورهای منطقه آزاد ماکو استفاده شده است.

شکری بیان کرد: همچنین همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی خوی با تلاش و حضور به موقع راهداران و برفروبی و نمک پاشی محورها باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی گفت : محور های قره تپه، حمزیان، زر آباد و محور الند از محورهایی بود که از بامداد امروز توسط راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان برفروبی و نمک پاشی شد.

وی با اعلام اینکه با شروع بارش برف از بامداد امروز تا کنون بالغ بر ۲۵۰ تن ماسه و نمک در عملیات نمک پاشی محورهای شهرستان خوی مصرف شده، افزود: کاربران و مسافران از تردد در روزهای برفی خودداری کنند و در صورت لزوم به تردد حتما با ایمنی کامل و تجهیزات لازم تردد نمایند تا شاهد حوادث و سوانح جاده ای ناخواسته در محورها نباشیم.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی ماکو بارش برف برف و یخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی پلدشت شوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی ماکو آذربایجان غربی خوی ماکو بارش برف برف و یخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی پلدشت شوط آذربایجان غربی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور توضیحات تکمیلی ارائه کرد و گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

کد خبر 845522 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم راهنمايى و رانندگى

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است