Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدشریف اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایش از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بوده و کارگردانی آن را راضیه فصیح بر عهده دارد. 

وی افزود: نویسنده نمایش «سرگذشت نابهنگام» سیاوش عالی پور بوده و بازیگران آن شامل داوود و طاها پارسا، محمد دشتی، محمد خماسپور، محسن جلالی، زینب نارکی، فائزه موسوی، داوود هاشمی و محمد اسدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نمایش داستان سه سرباز ایرانی است که در زمان پیدایش گروهک تکفیری و تروریستی  داعش به مرزهای کردستان اعزام می شوند و یکی از آنها به دست داعش به شهادت می رسد. 

اسلامی عنوان کرد: جشنواره ملی تئاتر مرصاد بمناسبت یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و هزار و ۲۸۰ شهید شهرستان اسلام آباد در شهر اسلام آباد غرب برگزار شد. 

وی ابراز داشت: جوایزی که این نمایش موفق به کسب آنها شد شامل دیپلم افتخار بهترین کارگردانی، دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه، لوح تقدیر بازیگری دوم مرد و لوح تقدیر بازیگری دوم زن بوده است. 

اسلامی گفت: نمایش «سرگذشت نابهنگام« با کسب این چهار جایزه به عنوان اثر برگزیده جشنواره ملی تئاتر مرصاد انتخاب و علاوه بر آن به جشنواره های مقاومت و تئاتر فجر نیز راه یافت. 

وی اظهار داشت: عوامل اجرایی این نمایش شامل محمد رضایی، ارسلان مردانی، امیر بخشی و محمود دشتی هستند. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد هنرمند تئاتر حوزه هنری یاسوج نمایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد هنرمند تئاتر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد هنرمند تئاتر حوزه هنری یاسوج نمایش کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد