Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:05:51 GMT

بارش برف جاده‌های زنجان را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۱۶۸۲

بارش برف جاده‌های زنجان را فرا گرفت

جواد یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش برف در آزادراه‌های زنجان - تبریز، زنجان - قزوین، جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرم دره - ابهر همراه با مه گرفتگی جریان دارد.
وی یادآوری کرد: این سامانه جوی در سایر جاده های استان زنجان و مسیرهای فرعی نیز فعال است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان خودروهای خود را مجهز به چراغهای مه شکن کنند و در مسیرهای ارتباطی مه آلود از  این چراغ ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان در خصوص وقوع کولاک در مسیرهای کوهستانی استان رانندگان نسبت به داشتن زنجیر چرخ اهتمام داشته باشند.
وی متذکر شد: در چنین شرایط جوی افرادی که پشت فرمان هستند از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و عجله ای در ادامه مسیر نداشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هموطنان از سفرهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند.
یوسفی تاکید کرد: رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:  در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۱ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.
یوسفی خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارندگی بارش برف زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارندگی بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارندگی بارش برف زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان مسیرهای ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند

  شهرام مبارکی در جلسه ستاد بحران سیستان و بلوچستان که به ریاست وزیر کشور در کنارک برگزار شد، گفت: تلاش شبانه روزی ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل برای بازگشایی مسیرهای فرعی و روستایی درگیر سیلاب جنوب این استان ادامه دارد اما به دلیل حجم بالای بارندگی‌ها و سیلاب نیاز است ماشین‌آلات سنگین‌تر و بیشتر به منطقه اعزام شود.

وی تاکید کرد: راهداران جنوب سیستان و بلوچستان از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب، در محل حاضر شده و به تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی مسیرهای بسته شده پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پس از بازگشایی مسیرهای بسته شده، نوبت به بازسازی و مرمت راه‌های آسیب‌دیده می‌رسد که در این راستا، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و عملیات مرمت به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر کشور، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت بازگشایی و بازسازی راه‌های این منطقه، قول مساعد دادند که تمام امکانات لازم برای انجام این کار به کار گرفته شود.

با تلاش راهداران و همراهی مسئولین، راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان به زودی بازسازی و به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد