Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اصغر کلانتری، شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان افزود: حتی حریف هم فکر نمی‌کرد دروازه ما در نیمه اول به این شکل باز شود و تا قبل از زدن این گل، هیچ موقعیت خطرناکی برای هر دو تیم فراهم نشده بود.

وی خاطرنشان کرد: تا اشتباهی صورت نگیرد هیچ تیمی موفق به گلزنی نمی‌شود اما به تیم ذوب آهن و هواداران این تیم تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کلانتری ادامه داد: با وجود اینکه با ۲ گل نتیجه را به حریف واگذار کردیم، اما شرایط بازی بگونه ای نبود که ما بازنده میدان باشیم.

سرمربی فجر سپاسی شیراز، ضعف اصلی تیمش را در خلق موقعیت دانست و گفت: امروز از ۲ بازیکن مصدوم خود که هنوز در شرایط بازی قرار نگرفته بودند، استفاده کردیم و در کار تیمی موفق به بازی سازی و خلق موقعیت نشدیم اما امیدوارم در هفته‌های آینده این نقص را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت کسب سه امتیاز بازی قبل از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در دیدار آینده مقابل تراکتور که در شیراز برگزار خواهد شد، کسب سه امتیاز است و امیدوارم شرایط تیم ما در رده بندی جدول بهبود یابد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، امروز در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان فجر سپاسی شیراز بود که با ۲ گل میلاد جهانی، میهمان خود را بدرقه کرد.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز ذوب آهن اصفهان فجر سپاسی شیراز ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی شیراز ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: ما از نتیجه خیلی خوشحالیم اما می‌دانیم که بازی برگشت در پیش است و با حریف قدرتمندی روبه‌رو هستیم که بازیکنان بزرگی دارد. ماموریت ما هنوز تمام نشده اما با این حال خوشحالم که بازیکنان ما، با این پیروزی باعث شادی هواداران شدند. من به عملکردی که بازیکنانم در بازی رفت ارائه کردند، افتخار می‌کنم.

سرمربی آرژانتینی افزود: جو لیگ قهرمانان آسیا با سایر تورنمنت‌ها متفاوت است اما ما بازیکنان خوبی داریم که در مسابقات لیگ قهرمانان راحت بازی می‌کنند. البته کاملا می‌دانیم که با وجود پیروزی 4-2 در بازی رفت، هنوز صعودمان قطعی نشده و بازی برگشت در ریاض باقی مانده است. همه باید برای بازی بعدی آماده شوند.

کرسپو که در دوره حضورش در الدحیل با نتیجه 7-0 مقابل الهلال شکست خورده بود، در واکنش به اینکه امشب آن شکست را جبران کرد، گفت: مهم‌ترین چیز در بازی فوتبال این است که تیم رقابتی باشد، چون در فوتبال باید برای ساختن یک شب بزرگ آماده باشید.

دیگر خبرها

  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد