Web Analytics Made Easy - Statcounter

امضای تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان و وزارت صمت برای تامین مالی زنجیره ای تولید مدیرعامل بانک پارسیان درمراسم امضای تفاهم نامه همکاری با وزارت صمت گفت: اجرای تامین مالی زنجیره‌ای تاثیر بسزایی در توسعه تولید ملی دارد. تفاهم نامه همکاری وزارت صمت و هفت بانک؛ پارسیان، صنعت و معدن، صادرات، ملی، ملت، تجارت و […]

امضای تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان و وزارت صمت برای تامین مالی زنجیره ای تولید

مدیرعامل بانک پارسیان درمراسم امضای تفاهم نامه همکاری با وزارت صمت گفت: اجرای تامین مالی زنجیره‌ای تاثیر بسزایی در توسعه تولید ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تفاهم نامه همکاری وزارت صمت و هفت بانک؛ پارسیان، صنعت و معدن، صادرات، ملی، ملت، تجارت و مسکن با موضوع تامین مالی زنجیره ای تولید با حضور علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به امضا رسید.
کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در این مراسم طی سخنانی به تشریح مزایای این طرح و فراهم آوردن زیرساخت های لازم اشاره کرد وافزود: قراردادهای بانکی در قانون رفع موانع تولید و تسهیل کسب وکار استاندارد شده است و مصوبه شورای پول و اعتبار را دارد. برهمین اساس اجازه دهید اصلاحیه پذیرش اسناد الکترونیکی با امضای الکترونیکی در تفاهم نامه جدید امروز قید شود چراکه ما بانک‌ها حق اضافه کردن موردی به قراردادها و تفاهم نامه‌های بانکی را نداریم و این تفاهم نامه بین ۷ بانک متحدالشکل است.
وی با بیان اینکه اجرای تامین مالی زنجیره‌ای تاثیر بسزایی در توسعه تولید ملی دارد، افزود: در این روش منابع و اعتبارات به سمتی خواهد رفت که ارزش افزوده بیشتری ایجاد می کند که به نفع اقتصاد ملی خواهد بود.
با اجرای طرح تامین مالی زنجیره‌ای بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی به جای شیوه سنتی، دریافت تسهیلات مستقیم، فرآیند تأمین مالی بنگاه‌ها به صورت پیوسته و در طول زنجیره‌های تأمین و مبتنی بر جریان واقعی کالا و خدمات صورت می‌گیرد.
هدف از اجرای این طرح که به طور آزمایشی با امضای تفاهم نامه میان وزارت صمت و ۷ بانک عامل آغاز به کار کرده است، تامین مالی بنگاه‌ها، کاهش هزینه تمام‌شده محصول، تسریع در تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی است و با اجرای آن انحراف منابع محدود می‌شود و شفافیت و کارآیی تخصیص منابع مالی، افزایش می‌یابد.

برچسب ها : تفاهم نامه -بانک پارسیان - وزارت صمت برای- تامین مالی- زنجیره تولید

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: تامین مالی زنجیره ای تولید امضای تفاهم نامه همکاری وزارت صمت بانک پارسیان بنگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برای ساخت مسکن کارکنان با بانک مسکن تفاهم‌نامه امضا کرد.

شورای تعاونی مسکن دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان متشکل از رئیس و معاونان دانشگاه، حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی، معین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام، مدیران عامل تعاونی‌های مسکن و رؤسای واحد‌های دانشگاهی استان برگزار شد.

در پایان این نشست که با حضور یاور عسکری، مدیر شعب بانک مسکن خوزستان برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی و بانک مسکن استان خوزستان با موضوع تخصیص منابع و اعطای تسهیلات برای ساخت مسکن برای کارکنان این دانشگاه به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان