Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@21:55:27 GMT

کار دشوار و پیچیده بارسا برای خرید موراتا

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۲۸۷۰

کار دشوار و پیچیده بارسا برای خرید موراتا

خبرگزاری میزان – درحالی که رسانه‌های معتبر ورزشی در اروپا خبر از نهایی شدن انتقال آلوارو موراتا داده‌اند، اما سایت «گل» مدعی شد این معامله پیچیدگی‌های بسیار زیادی دارد. این درحالیست که در روز‌های اخیر ژاوی هرناندز ضمن تماس تلفنی با این مهاجم اسپانیایی به مدیریت بارسلونا اعلام کرده که به جذب موراتا علاقمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طبق ادعای سایت «گل» در ابتدا یوونتوس باید جانشین مناسب برای موراتا را پیدا کند تا اجازه خروج وی را بدهد و سپس بارسلونا باید بر سر قیمت، نحوه انتقال و حتی احتمال انتقال به اتلتیکو مادرید صحبت کند، چراکه این باشگاه هنوز همه شرایط فروش موراتا را در اختیار دارد و موراتا فقط با انتقال قرضی با بند خرید اختیاری ۳۵ میلیون یورویی به یووه پیوسته است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا آلوارو موراتا یوونتوس اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر