Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه بارسلونا اعلام کرد در ادامه کرونایی شدن بازیکنان‌شان، فران تورس و پدری هم درگیر این ویروس شده‌اند.

نکته عجیب این که همین امروز ظهر مراسم معارفه فران تورس در نوکمپ برگزار شد و احتمالاً او کرونا داشته.

بعید نیست در روزهای بعدی هم خبر ابتلای خوان لاپورتا مدیرعامل باشگاه و شاید دیگر بازیکنانی که با تورس در ارتباط بوده‌اند به کرونا اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد ۲۰۲۲ را با باخت شروع کرد مربی تراکتور بعد از باخت به پرسپولیس بهانه نیاورد! پیام بازیکن پرسپولیس به یحیی؛ جای من آنجا نیست!

253 251

کد خبر 1589120

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران متهم شده که یک عمارت به ارزش 18 میلیون یورو خسارت وارد کرده است. این عمارت دارای 7 اتاق خواب، 9 حمام، یک اتاق نشیمن به مساحت 100 متر مربع، یک اتاق سینمای عایق صدا، یک اتاق گلف مجازی، یک گاراژ با ظرفیت هشت ماشین در بارسلونا بود. توران در مدت زمانی که بازیکن بارسا بود در این ملک سکونت داشت.

مالک این عمارت شکایتی را علیه بازیکن سابق بارسلونا تنظیم کرده که هنوز در دادگستری اسپانیا ادامه دارد. سرمربی فعلی تیم ترکیه ای یوپ اسپور بین سال‌های 2015 تا 2020 بازیکن بارسلونا بود که در سال 2018 به تیم استانبول باشاک‌شهیر منتقل شد.

به نقل از ال پریودیکو دِاسپانیا، این بازیکن سابق در این عمارت حدود 230 هزار یورو خسارت به جا گذاشته است. آن‌ها به وسایل این ملک آسیب زده و موجب این خسارت سنگین شده‌اند.

مالک این عمارت به رسانه اسپانیایی گفته است:"وقتی آردا و دوستانش در این ملک فوتبال تماشا می کردند و یک تیم گل می‌خورد، بسته به اینکه چه تیمی این گل را دریافت می‌کرد، ریموت کنترل تلویزیون را که 1000 یورو ارزش داشت را به داخل استخر می‌انداختند. فکر می‌کنم او حدود 10 تا 15 ریموت را به استخر پرتاب کرده بود. در یک مورد دیده شده بود که سیگار را روی مبل رها کرده و موجب سوختن آن شدند."

توران که دوران درخشانی در بارسلونا نداشت و حواشی او موجب شد به ترکیه برود در فوتبال این کشور هم جنجال‌ساز شده بود. او با یک خبرنگار پس از میهمانی شبانه درگیر شده بود و همچنین یک مرتبه با یک خواننده مطرح درگیر شده و روی او اسلحه کشیده بود!

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • (ویدئو) WMC ۲۵۰EV:عجیب‌ترین موتورسیکلت واقعی جهان؟!
  • WMC 250EV: آیا عجیب ترین موتورسیکلت واقعی جهان است؟ (فیلم)
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران
  • این بازی جنگ واقعی بود/تیم ملی ارجحیت دارد