Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، اصغر جهانگیر در نشست جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغ الکترونیک و کلاهبرداری از مردم تحت این عنوان، گفت: ارسال پیامک‌های ارجاع‌دهنده به لینک‌های خصوصی حتماً جعلی است و مشاهده ابلاغ‌های قضائی در سامانه‌های قوه قضائیه کاملاً رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیامک‌های سامانه ثنا هرگز با شماره‌های خصوصی ارسال نمی‌شوند، عنوان کرد: سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضائیه تنها برای اشخاصی پیامک ارسال می‌کند که قبلاً در سامانه ثبت‌نام کرده باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه یکی از بسترهای فسادزا در حوزه زمین‌خواری را عدم تعیین تکلیف طرح‌های تفصیلی یا اصلاحات خطوط مرزی که در سنوات گذشته رخ داده، عنوان کرد و خواستار آن شد که دستگاه‌های متولی در این زمینه هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند.

جهانگیر در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به ابلاغ قانون هوای پاک از سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: همانگونه که راهنمایی و رانندگی در راستای اجرای ماده ۹ این قانون و جریمه دارندگان وسایل نقلیه فرسوده به وظایف خود عمل می‌کند، دولت نیز موظف است در راستای اجرای ماده ۸ این قانون که ناظر بر از رده خارج کردن وسایل نقلیه موتوری فرسوده است، تسهیلاتی را برای بخش‌های عمومی و خصوصی فراهم کند. متأسفانه اعطای تسهیلات به دارندگان خودروهای فرسوده به خوبی انجام نمی‌شود.

وی گفت: نباید شرایط به نحوی باشد که قانون اجرا شود و وسایل نقلیه فرسوده جریمه شوند، اما اعطای تسهیلات به دارندگان این خودروها که در بخش دیگری از قانون به آن تاکید شده اجرا نشود.

کد خبر 5393019 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه اصغر جهانگیر خودروهای فرسوده قاسم سلیمانی شهرداری تهران شورای عالی استان ها شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهید سلیمانی امداد رسانی خسارات سیلاب مترو هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مجتبی خالدی غلامحسین محسنی اژه ای یگان ویژه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بشرح زیر است:

"همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب و باعث محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال می‌گردد. همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه"


نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر
  • ارسال۲۳۰ هزاراظهارنامه پیش‌فرض درنخستین سال قانون جدیدمالیات