Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اعلام خبر طرح سوال از وزیر امور خارجه گفت: در طول هشت سال گذشته و دوران ریاست جمهوری آقای حسن روحانی و وزارت آقای ظریف، نه تنها از کارشناسان و مدیران دلسوز، ارزشی و باتجربه وزارت امورخارجه استفاده نشد، بلکه باند نیویورک با طرد این افراد، آنها را در طول هشت سال گذشته منزوی و بعضا خانه‌‌نشین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با روی کار آمدن آیت الله رئیسی، امیدهای بسیاری برای استفاده از کارشناسان و مدیران ارزشی و خون دل خورده در وزارت امور خارجه ایجاد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما با روی کار آمدن دولت جدید و انتخاب آقای امیرعبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه نه تنها تاکنون از این افراد دلسوز استفاده نشده؛ بلکه با عدم تغییر افراد مسئله‌دار و یاران غار وزیر سابق در سمت‌های مهم مدیریتی و نظارتی در این وزارتخانه و ارتقای سمت برخی افراد مسأله‌دار امیدها به ریل‌گذاری جدید و تحول در وزارت امور خارجه به ناامیدی بدل گردیده است.

رئیس کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: با توجه به تغییر دولت و روی کار آمدن دولت انقلابی و انتظار مردم از مسئولین در جهت تغییر رویکرد و استفاده از مدیران معتقد به خط‌مشی دولت و لزوم جلوگیری از ادامه روند غربگرایانه دولت و وزارت امور خارجه این سوال بوجود می‌آید که دلیل رویکرد فعلی وزیر امور خارجه و عدم استفاده از کارشناسان دلسوز و حفظ و ارتقای باند نیویورک و حلقه اطراف آقای ظریف در وزارت امور خارجه چیست؟

خضریان در پایان عنوان کرد: کشور ما امروز در وضعیتی قرار ندارد که برای تغییر مدیران غربگرا و انتخاب افراد شایسته ۶ ماه از فرصت خدمت و اصلاح امر از دست برود. با وجودی که می‌دانیم وزیر امور خارجه در شرایط سخت مذاکرات قرار دارد؛ ولی انتظار ما از ایشان تعیین افراد شایسته و پایبند به گفتمان انقلاب اسلامی در سمت‌های حساس وزارت امور خارجه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی

جمعی از دیپلماتهای وزارت خارجه با علی اکبر ولایتی دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت