Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت : نیرو‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام هکار‌های اطلاعاتی توانستند یک باند قاچاق سلاح جنگی را که از مرز‌های غربی اقدام به ورود سلاح به کشور می‌کردند، مورد ضربه قرار دهند.

 ۷ عضو این باند دستگیر و از این باند ۶۹ قبضه سلاح جنگی شامل ۶۵ قبضه کلت کمری، ۴ قبضه کلاشینکف و حدود هزار فشنگ کشف و دو خودروی قاچاقچیان توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حمایت دستگاه‌های قضایی و امنیتی با قاچاقچیان اسلحه و مهمات به طور جدی برخورد می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد مرز‌های استان کرمانشاه جولانگاه این افراد شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتکبان خرید و فروش سلاح در فضای مجازی با حبس روبرو می‌شوند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت موسی غضنفرآبادی در تشریح نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی مواد ارجاعی طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد و گفت: اصلاحاتی در مواد ۲، ۳ و ۵ این طرح انجام و به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد: بر اساس یکی از مصوبات؛ مرتکبین قاچاق سلاح سرد جنگی به حبس درجه ۶ و جزای نقدی به میزان ۵ تا ۷ برابر ارزش روز آن سلاح و سلاح شکاری یا مهمات آن به حبس درجه ۵ و جزای نقدی ۵ تا ۷ برابر ارزش روز آن سلاح محکوم می‌شوند و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هم به عنوان مرجع ارزش گذاری قیمت و ارزش روز سلاح، مهمات یا قطعات موثر موضوع این قانون تعیین شد.
این نماینده مجلس یازدهم افزود: همچنین میزان مجازات حبس سلاح گرم سبک غیرخودکار حبس درجه ۴ و جزای نقدی ۵ تا ۷ برابر ارزش روز آن سلاح و میزان مجازات حبس سلاح گرم سبک خودکار، مهمات یا قطعات موثر آنها حبس درجه سه و سلاح گرم سنگین یا نیمه سنگین و مهمات یا قطعات موثر آن هم شامل حبس درجه ۲ خواهد بود و اگر هر کدام از این جرائم تکرار شود مجازات‌ها یک درجه تشدید خواهد شد.
غضنفرآبادی یادآور شد: بر اساس ماده ۳ این طرح؛ نگهداری، پنهان کردن، خریداری یا معامله سلاح چه در فضای مجازی یا غیرمجازی جرم انگاری شد و بر این اساس مرتکبین نگهداری، پنهان کردن و ... سلاح سرد جنگی به حبس درجه ۷، سلاح شکاری به حبس درجه ۶ و سلاح گرم سبک غیرخودکار به حبس درجه ۵ و سلاح گرم سبک خودکار به حبس درجه ۴ و سلاح گرم نیمه سنگین و سنگین، مهمات و قطعات موثر آن به حبس درجه ۳ محکوم می‌شوند و هر شخصی هم در مورد قاچاق و حمل و نگهداری، خرید و فروش و ساخت ومتصل کردن قطعات در فضای مجازی اقدام کند به مجازات حبس درجه ۶ محکوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • مرتکبان خرید و فروش سلاح در فضای مجازی با حبس روبرو می‌شوند
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شکاری در لرستان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در لرستان
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان
  • انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان