Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@17:06:15 GMT

مدیریت شهری قزوین امتیاز ۷۰ درصدی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۴۱۰۸

مدیریت شهری قزوین امتیاز ۷۰ درصدی گرفت

داده‌های آماری سامانه ۱۳۷ نشان می‌دهد شهروندان قزوینی در هفته گذشته از عملکرد مدیریت شهری قزوین رضایت ۸۳.۶۹ درصدی داشته‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، در پی تاکید شهردار قزوین در پیگیری درخواست‌ها و مشکلات شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری، نتیجه ارزیابی عملکرد مجموعه شهرداری را بر اساس بازدید میدانی واحد نظارت سامانه، راستی آزمایی از طریق تماس تلفنی با شهروندان و مستنداتی که سازمان‌های متولی به سامانه ارائه می‌دهند، با هدف شفافیت در حوزه اطلاع رسانی به صورت هفتگی منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر ارزیابی واحد آمار سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین که شهردار قزوین، هفتگی رصد می‌کند، در بازه زمانی ۷ تا ۱۳ دی‌ماه سال جاری، ۲۹۵ پیام ثبت شده است که در این بین، سازمان مدیریت پسماند با رسیدگی به پیام‌های شهروندان با محوریت نظافت معابر، نصب مخازن زباله، لایروبی جوی، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، تخلفات اصناف در جمع‌آوری زباله و هدایت پساب در پیاده رو از طریق سامانه ۱۳۷، توانسته ۱۰۰ درصد رضایت شهروندان را از آن خود کند.

بر اساس این داده آماری، در جایگاه‌های بعدی به ترتیب، سازمان حمل و نقل و ترافیک با ۹۴ درصد، شهرداری منطقه سه ۸۷ درصد، شهرداری منطقه دو با ۷۳ درصد، سازمان زیباسازی ۶۰ درصد، سازمان پارک‌ها و فضای سبز ۵۰ درصد، شهرداری منطقه یک ۴۴ درصد و ساماندهی مشاغل با ۴۰ درصد توانسته‌اند با بررسی درخواست‌هایی که در سامانه ۱۳۷ ثبت می‌شود، رضایت شهروندان را به دست بیاورند.

یادآور می‌شود که منظور از رضایت شهروندان در ارزیابی آماری، پیگیری سازمان‌ها و معاونت‌ها به درخواست شهروندان از طریق سامانه است؛ در واقع برخی از درخواست‌ها به صورت فوریتی انجام نمی‌شود و سازمان یا معاونت ذی‌ربط بازه زمانی مشخص می‌کند و یا بعضی از مسائل باید با همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان چون آب و برق و مخابرات صورت گیرد که زمان بر است؛ بنابراین نمی‌تواند در کوتاه مدت رضایت شهروندان را به دست آورد.

به گزارش ایمنا، سازمان‌ها و واحدهای شهرداری قزوین با وجود ناهماهنگی در دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان، اما همه تلاش خود را در جهت رضایت شهروندان معطوف می‌کنند.

کد خبر 546795

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری قزوین قزوین سامانه ۱۳۷ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رضایت شهروندان سامانه ۱۳۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پارک کودک در منطقه هشت گفت: پروژه باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از ساحل کارون با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: وجود رودخانه کارون برای اهواز یک موهبت الهی است که در کمتر کلان‌شهری شاهد آن هستیم و می‌توان آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر محرک توسعه مدنظر دانست.

وی افزود: بر همین اساس باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از ساحل رودخانه کارون در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که پس از انجام مطالعات و طراحی صورت گرفته، این پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال از دی ۱۴۰۲ آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: این طرح تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، به گونه‌ای که در حال حاضر ۱۵ هکتار مدنظر تسطیح شده است و سنگ‌چینی سرویس‌های بهداشتی‌، زیرسازی و جدول‌گذاری پارکینگ در حال انجام و همچنین زمین ورزشی والیبال و فوتبال ساحلی ۹۰ درصد و زمین تنیس و بدمینتون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: در این پروژه مواردی مانند اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، زمین بازی، آب‌نما، پارکینگ، باغ گیاه‌شناسی و مسیر دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده است.

پیشرفت ۸۰ درصد احداث پارک پارک محله‌ای منطقه هشت

معاون فنی و عمرانی، شهرداری اهواز توضیح داد: توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه با تاکید بر پارک‌های محله‌ای از جمله اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا عملیات احداث پارک محله‌ای کودک در منطقه هشت شهرداری در حال انجام است.

مرادحسینی خاطرنشان کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع و با بودجه‌ای بالغ ۲۶ میلیارد ریال واقع در تقاطع بلوار اروند در حال حاضر مرحله تکمیل پیاده‌رو سازی، زمین بازی کودکان و زمین ورزشی قرار دارد.

وی تاکید کرد: این پارک محله‌ای از امکاناتی چون فضای بازی کودکان، آلاچیق، ست تندرستی، زمین ورزشی و سرویس بهداشتی برخوردار است.

کد خبر 739314

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • پر شدن ۶۴ درصد مخازن آبی خوزستان
  • پر شدن ۶۴ درصد مخازن آبی خوزستان در بارندگی اخیر
  • ۶۴ درصد مخازن آبی خوزستان پر شد