Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:01:27 GMT

طباطبایی: طرفداران استقلال تشنه قهرمانی هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۴۸۳۹

طباطبایی: طرفداران استقلال تشنه قهرمانی هستند

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران می‌گوید استقلال آرامش خوبی دارد و باید این آرامش حفظ شود.

به گزارش "ورزش سه"، هادی طباطبایی در حاشیه مسابقه خیرخواهانه امروز منتخب 98 با منتخب سرخابی‌ها گفت: این بازی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، سرداری که رشادت‌ها، شهامت‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی که داشت الگویی برای مردم ایران بود و امیدوارم راهش ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره نتایج استقلال در فصل جاری لیگ برتر تاکید کرد: فعلاً آرامش خوبی در این باشگاه برقرار است و ان‌شاءالله در یک فرصت مناسب و بهتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. امیدوارم استقلال نتیجه بگیرد، چون طرفداران خیلی تشنه قهرمانی هستند. متأسفانه در سال‌های گذشته اتفاقات ناگواری در بحث‌های مختلف برای استقلال رخ داد و الان یک آرامش خوبی برقرار است. امیدوارم رقابتی سالم درون زمین باشد و در نهایت هر تیمی که شایسته است درون زمین قهرمان شود.

 

دروازه بان سابق استقلال درباره احتمال حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان بیان کرد:‌ما در فوتبال خودمان همیشه کج دار و مریز کار می‌کنیم و هیچ وقت شرایط و بستری را که نیاز است، درست نمی‌کنیم. در سال‌های گذشته کسانی را در استقلال و پرسپولیس مدیر گذاشته‌ایم که فقط یک جورهایی پنچرگیری و پینه‌دوزی کردند، در صورتی که باید تکلیف‌مان را با فوتبال روشن کنیم.

طباطبایی در پایان افزود: اگر فوتبال‌مان حرفه‌ای است یک ساختار حرفه‌ای برای آن به وجود آوریم. شاید یک بار هم یک بلایی سرمان بیاید و بفهمیم کجای فوتبال در آسیا هستیم. فوتبال ما خیلی فراتر از فوتبال آسیا است، ولی ساختاری که داریم خیلی پایین‌تر از تیم‌های درجه دوی آسیاست. درباره خصوصی‌سازی این دو باشگاه خیلی حرف است و امیدوارم تصمیمات درستی گرفته شود.

هادی طباطبایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هادی طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،این در حالی است که آب شرب روستا 5 سالی است برای ساکنان آن غیر قابل استفاده شده است.
این روستا از توابع بخش سارال دیواندره ودر یک کیلومتری سدسیازاخ واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است